تصویر زنده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S25 سامسونگ منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اوایل سال 2025 از پرچمداران سری گلکسی S25 خود رونمایی خواهد کرد؛ اما تولید قطعات این گوشی‌ها پیش‌تر آغاز شده است.

یک افشاگر با نام مستعار Ice Universe اخیرا تصویری از نمایشگرهای مورد استفاده برای مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S25 را در فضای آنلاین منتشر کرده است. این تصویر نشان‌دهنده طراحی ظاهری گوشی‌ها از نمای جلویی است.

بر این اساس گوشی‌های گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا دارای حواشی باریک‌تری در اطراف نمایشگرهای خود خواهند بود. بعلاوه وجود زوایای کمی گردتر در گلکسی S25 اولترا بار دیگر مورد تائید قرار گرفته است.

همین منبع پیش‌تر گزارش داد که گلکسی S25 اولترا همانند آیفون 16 پرو مکس اپل از نمایشگری با طول قطر 6.9 اینچی برخوردار خواهد بود. بعلاوه ضخامت حواشی اطراف نمایشگر گلکسی S25 اولترا در مقایسه با مدل نسل قبلی آن 0.2 میلی‌متر کاهش خواهد یافت.

پیش از این انتظار می‌رفت که سری گلکسی S25 از رویکرد مدل‌های نسل قبلی خود پیروی نموده و مدل‌های معمولی و پلاس این مجموعه با تراشه اگزینوس و نسخه اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 روانه بازار شوند.  با این‌حال دو گزارش مستقل نشان می‌دهند که سامسونگ احتمالا قادر به تامین به موقع تراشه اگزینوس 2500 نبوده و ناچارا برای تمامی مدل‌های خانواده گلکسی S25 از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH