Fitbit سه مچ‌بند ورزشی جدید را معرفی کرد

894

سال گذشته، سال خوبی برای Fitbit نبود و این کمپانی که سابقه درخشانی در تولید ابزارهای ورزشی الکترونیکی داشته است روزهای پر افت و خیزی را پشت سر گذاشت. با ورود بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی به بازار ابزارهای هوشمند ورزشی، فیت بیت بسیاری از طرفداران خود را از دست داد. اما حالا این کمپانی با معرفی سه محصول جدید که تا چند ماه آینده وارد بازار می‌شوند، می‌خواهد بازگشت موفقیت‌آمیزی به این عرصه داشته باشد و سهم از دست رفته خود را از بازار بار دیگر تصاحب کند.

اولین مچ‌بند ورزشی فیت بیت که معرفی شد، Charge نام دارد که جایگزینی بسیار قوی برای نسخه سال گذشته خود است. این مچ‌بند هوشمند قابلیت این را دارد تا به تلفن شما متصل شده و تماس‌های ورودی و خروجی را نشان دهد. همچنین طراحی این مچ‌بند نیز در طول یک سال گذشته بهبودهای بسیاری پیدا کرده و حالا یک بند لاستیکی نرم‌تر و سبک‌تر دارد و نمایشگر آن نمایی تخت و یکپارچه با بند پیدا کرده است. اما شاید بتوان نقطه قوت اصلی این مچ‌بند را عمر باتری آن دانست که تا یک هفته دوام می‌آورد. در Charge HR هم دقیقا تمام قابلیت‌های مچ‌بند قبلی را می‌بینیم به علاوه اضافه شدن حسگر ضربان قلب. خبر بد هم این است که اضافه شدن این حسگر باعث شده تا عمر باتری آن تا پنج روز کاهش پیدا کند. با این حال این قابلیت جدید می‌تواند مناسب افرادی باشد که می‌خواهند هنگام ورزش در کنار مشاهده اطلاعات مربوط به کالری‌های سوزانده شده، ببینند قلبشان چقدر می‌تپد!

اما بزرگ‌ترین نسخه از مچ‌بندهای معرفی شده توسط فیت بیت Surge نام دارد که می‌توان آن را بزرگ‌ترین گام این کمپانی در بازار مچ‌بندهای ورزشی هوشمند هم دانست. Surge با قابلیت‌هایی بسیار خوب آماده شده است تا سرسخت‌ترین رقیبان را از میدان خارج کند. این مچ‌بند جدید از قابلیت مکان‌یاب ماهواره‌ای یا همان GPS، در کنار حسگر ضربان قلب و یک نمایشگر لمسی که حتی با دست خیس نیز کار می‌کند پشتیبانی خواهد کرد. مثل برادر کوچک‌ترش، Surge تماس‌های ورودی را نیز به کاربر اعلام می‌کند و همچنین با آن می‌توانید موزیک‌های در حال پخش بر روی تلفن هوشمندتان را کنترل کنید. اما جدا از همه این امکانات بسیار خوب، باتری این مچ‌بند تا یک هفته کامل شما را همراهی می‌کند –البته با خاموش نگه‌داشتن GPS- که در بین نمونه‌های با نمایشگر هم سایز خود بی‌سابقه است. کمپانی هنوز عمر باتری ساعت را با GPS روشن اعلام نکرده اما انتظار می‌رود در این حالت تا 8 ساعت را دوام بیاورد.

در حال حاضر مچ‌بند Charge با قیمت 130 دلار در بازار به فروش می‌رسد اما برای خرید دو نسخه دیگر یعنی Charge HR و Surge با قیمت‌های 150 و 250 دلار، باید تا سال آینده صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH