اپ‌رسان: این 4 برنامه iOS را از دست ندهید!

اپ‌رسان بخش جدیدی از وب‌سایت آی‌تی‌رسان است که در این بخش به معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای هر سه سیستم عامل خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید تا اولین بخش از این سری مقالات را مطالعه کنیم.

اگر به جدل میان کاربران سیستم عامل‌های مختلف پایان دهیم، متوجه خواهیم شد که اغلب اپلیکیشن‌های پر دانلود برای هر سه سیستم عامل منتشر شده‌اند و اغلب کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اگرچه در این میان سیستم عاملی نظیر ویندوز فون کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما آن نیز از این چرخه حذف نشده و در کنار سیستم عامل‌های پر طرفداری نظیر اندروید و iOS به زندگی خود ادامه می‌دهد.appresan

همراه ما باشید تا با چهار اپلیکیشن جالب و کاربردی iOS آشنا شویم (شما می‌توانید برای دانلود این اپلیکیشن‌ها از QR Code ها استفاده کنید که می‌بایست آن‌ها را توسط برنامه مخصوص اسکن نمایید).

عملکردی مخفیانه داشته باشید

Signal

برخی مواقع تماس‌هایی را انجام می‌دهیم که به هیچ وجه دوست نداریم به‌جز ما و طرف مقابل، کس دیگری از آن اطلاع داشته باشد. این موضوع در خصوص پیام‌های کوتاه نیز صادق است و کمتر کسی دوست دارد تا دیگران از پیام‌هایش مطلع شوند. پس اگر شما نیز از آن زمره افراد هستید، بهتر است یک اپلیکیشن راجع به این مسئله تهیه نمایید. Signal برنامه‌ای است که همیشه مکالمات و تماس‌های شما را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد، تا حدی که هیچ کس به جز شما نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد و از اسرار و کار‌هایتان مطلع شود. اما مزیتی که سیگنال را نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، ویژگی دیگری است. ویژگی‌ای که کمتر در سایرین دیده شده؛ Signal یک محیط امن و سالم را برای کاربران خود ایجاد می‌کند تا از طریق اینرنت با یکدیگر تماس بگیرند، بدون اینکه کسی بتواند آن را بشنود و یا استراق سمع کند. این ویژگی شاید برای خیلی‌ها چندان کاربردی نباشد اما در برخی مواقع می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

Signal (1)

به تصاویرتان رنگ و بوی تازه‌ای ببخشید

Litely

اغلب کاربران بعد از ثبت تصاویر، ویرایش آن‌ها را در اسمارت فون و یا تبلت‌شان ترجیح می‌دهند و بیشتر اوقات برای ویرایش تصاویر دوست ندارند تا با کامپیوتر کار کنند. برنامه نویس‌ها نیز به این رفتار کاربران پی برده‌اند و به تولید اپلیکیشن‌های مختلف در خصوص ویرایش تصاویر پرداخته اند. Litely اپلیکیشنی است که هیچ کم و کسری در نوع خود ندارد و می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها برای سیستم عامل iOS نامید. اپلیکیشن مذکور افکت‌های سینمایی زیبایی را به تصاویر اضافه می‌کند که توسط کاربر امکان انتخاب آن‌ها وجود دارد و ابزار‌های زیادی در خصوص ویرایش نیز در دسترس وی قرار می‌گیرد. اخیرا اپلیکیشن Litely به‌روزرسانی جدیدی را برای iOS8 منتشر کرده است که میزبان ویژگی‌هایی همچون تنظیم شدت رنگ‌ها، کنتراست، سایه و… است. رابط کاربری این اپلیکیشن نیز زیباست و به بهترین نحو طراحی شده تا کاربر در هنگام کار با آن احساس خستگی نکند و به زیبا سازی تصاویر خود بپردازد. عملکرد کلی نرم‌افزار نیز خوب ارزیابی می‌شود و قادر است تا حد امکان نیاز‌های کاربرانش را رفع نماید.

Litely (1)

یادداشت برداری را به زیبایی انجام دهید

Bamboo-Paper

شاید با سری گلکسی نوت سامسونگ آشنا باشید. مزیت اصلی این گوشی‌ها، قلم آن‌هاست که برای یادداشت برداری (غالبا) طراحی شده است. اگرچه ما شاید همچین قلمی در گوشی خود نداشته و به اسمارت فون‌های بدون قلم بسنده کرده باشیم اما می‌توانیم با دانلود و نصب اپلیکیشنBamboo Paper  دست به کار شویم و به یادداشت برداری و طراحی بپردازیم. Bamboo Paper از رابط کاربری زیبایی بهره می‌برد که هر فردی را علاقه‌مند به یادداشت برداری و طراحی می کند. شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن از متن‌های مختلف یادداشت برداری کنید و سپس تصاویری را در این خصوص و یا اطلاعات دیگری را نسبت به آن در کنار یادداشت خود قرار دهید. اما اگر دانشجو و یا دانش‌آموز هستید و نیاز دارید تا یادداشت‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن مذکور به اشتراک گذاری یادداشت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق حساب ابری‌تان بپردازید. این نرم‌افزار برای سیستم عامل‌های دیگر، نظیر اندروید و ویندوزفون نیز در دسترس است.

Bamboo Paper (1)

جعبه ابزار را با خود حمل کنید

iHandy-Level

جعبه ابزار وسیله‌ای است که در هر خانه و ماشینی وجودش الزامیست، اما از یک گوشی نباید انتظار آچار یا پیچ‌گوشتی را داشته باشیم. اوج کاری که اسمارت فون یا تبلت به عنوان جعبه ابزار می‌تواند برای ما انجام دهد، سنجش شیب محیط است. دستگاه با کمک حسگر‌های حرکتی موجود بر روی خود می‌تواند میزان شیب محیط (عمودی یا افقی) را تشخیص دهد و به عنوان بخشی از جعبه ابزار به کمک کاربر بیاید. iHandy Level Free محیط کاربری زیبایی دارد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا علاوه بر مکان‌های افقی، شیب اشیاء عمودی را نیز همانند شیب دیوار بسنجد. این ابزار تراز، عملکرد قابل قبولی دارد و درصد خطای آن بسیار پایین است. البته ناگفته نماند که این اپلیکیشن تنها برای کاربری‌های خانگی کاربرد دارد و نمی‌تواند با یک ابزار تراز واقعی رقابت کند و به‌طور حتم در این رقابت شکست خواهد خورد. این اپلیکیشن همان‌طور که از نامش پیداست، تنها برای iOS طراحی شده و در ابتدای نام آن نیز همانند محصولات اپل حرف i آورده شده است.

iHandy Level (1)

15 در مورد “اپ‌رسان: این 4 برنامه iOS را از دست ندهید!”

  1. محمد رضا صادری

    عالی بود – برای ویندوزفون هم بزارید ممنون!
    راستی برنامه bisphone رو که هم برای اپل وهم برای اندروید هست رو بررسی کنید!

        1. سعید میرزاپور

          در سری اول که برای ios منتشر شد و برای اندروید و ویندوز فون نیز زمان‌بندی شده برای انتشار اسکرین شات وجود نداره اما احتمالا در سری‌های بعدی یک یا دو اسکرین شات هم بزاریم!
          با سپاس

      1. لطفا رو اندروید بیشتر مانور بدید
        چون اکثرا دستگاه اندرویدی بین مردم ایران باب شده است و کاربرد بیشتری دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH