2.5 میلیارد بازدید از استور ویندوز 10

ITRESAN-9-94 (16)-2ظاهرا مایکروسافت با بازار ویندوز 10 به‌خوبی توانسته است تا خود را نسبت به شرایط راکد موجود در بازارهای ویندوز 8 و 8.1، با پیشرفت روبه‌رو کند و در مدت‌زمان کوتاهی که از عرضه این نسخه جدید از ویندوز گذشته است، دو و نیم میلیارد بازدید از این بازار صورت گرفته است که برای این شرکت یک رقم بسیار مطلوب و مناسب محسوب می‌شود.

به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت که مایکروسافت در حال سپری کردن یک سال خیره کننده است! ابتدا تعداد بالای مهاجرت از ویندوزهای قبلی به ویندوز 10 موجب شد تا این سیستم‌عامل به‌عنوان یک موفقیت برای این غول فناوری مطرح شود و در ادامه نیز آمار مربوط به استفاده از بازار نرم‌افزاری این نسخه از ویندوز، سال 2015 را برای این شرکت ایده‌آل‌ترکرد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که رقم 2.5 میلیارد، به‌هیچ‌عنوان نشان‌دهنده تعداد خرید نرم‌افزار از این بازار نیست. برای نمونه مایکروسافت اعلام کرد که در حراج مشهور جمعه سیاه که در چهارمین جمعه ماه نوامبر انجام شد، تقریبا 75 درصد افرادی که از بازار نرم‌افزاری ویندوز استور خرید کردند، نخستین خرید آنلاین خود را تجربه کرده بودند.

ITRESAN-9-94 (16)از دیگر دوره‌هایی که به‌شدت میزان خریدهای انجام شده در این بازار را افزایش داد، می‌توان به دوره ده روزه فروش 10 سنتی نرم‌افزار در ویندوز استور اشاره کرد.

با توجه به این‌که بسیاری از افراد دوست دارند ویندوز 10 را تجربه کنند، می‌توان امید داشت که آمار مراجعه و درنتیجه آمار خرید از ویندوز استور بالاتر از این نیز برود و باید دید که آیا سال 2016 می‌تواند روزهای خوش ویندوز XP را برای مایکروسافت تداعی کند یا خیر.

شایان‌ذکر است که عرضه ویندوز 10 نسخه تلفن‌های همراه نیز به‌صورت رسمی در سال 2016 ارزیابی خواهد شد و این امر نیز می‌تواند یک مولفه بسیار مهم درزمینه میزان فروش این بازار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH