افزایش ۳۵ درصدی درآمد کلی هواوی در سال ۲۰۱۵

huawei mate s

Huawei نامی‌است که معمولا با شنیدن آن به‌یاد دستگاه‌های پایین‌رده و ارزان‌قیمت می‌افتیم و فکر می‌کنیم بیشتر فروش آن در چین است، اما در وقاع هواوی بسیار بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. همکاری این کمپانی با گوگل برای تولید نکسوس 6P نشان‌داد که هواوی به‌حدی از بلوغ رسیده تا بتواند یکی از مهم‌ترین پرچم‌داران 2015 را تولید کند. از طرفی فعالیت برند آنر تحت‌نظر هواوی توانسته به‌خوبی طوفانی را در بازار چین به‌پا کند و هم‌چنین محصولات این شرکت را به‌خوبی در اروپا جا بیندازد، خود هواوی نیز به‌عنوان یک کمپانی مطرح در تجهیزات ارتباطی سال‌هاست که فعالیت می‌کند و ورود آن به‌دنیای تلفن‌همراه، توانسته سود خوبی را برای این کمپانی به‌ارمغان آورد. به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد درآمد این کمپانی در سال 2015 با 35 درصد رشد روبه‌رو بوده‌است.

گوا پینگ، مدیر اجرایی هواوی اعلام کرد که درآمد هواوی در سال 2015 رشدی  35.3 درصدی را شاهد بوده‌است و به رقم قابل ملاحظه 390 میلیارد یوان رسیده‌است. این مبلغ چیزی بیش‌تر از 60 میلیارد دلار آمریکا است؛ این رقم 110 میلیارد یوان بیش‌تر از سال گذشته است. وی افزود که در سال 2016 بودجه‌ای 50 میلیارد دلاری را به‌بخش توسعه اختصاص خواهند داد و سرمایه‌گذاری‌های خوبی نیز برای بخش بازاریابی درنظر خواهند گرفت.

مطمئنا سال 2015 برای هواوی یک سال خوب بود، محصولات این شرکت بیش‌ از پیش برای جهانیان شناخته شدند و عرضه نکسوس 6P به‌خوبی توانست قدرت این کمپانی را نشان‌دهد؛ در این سال قدرت هواوی بیش‌تر از سایرین نمو پیدا کرد و قدم‌های خوبی برای مقابله با شیائومی برداشته‌شد.

البته پینگ از برنامه‌ریزی‌های این کمپانی برای قدم‌گذاشتن به بازارهای جدید نیز سخن گفت و از برنامه‌های این کمپانی برای تسخیر بازارهای اروپا و آمریکای‌شمالی خبر داد.

1 در مورد “افزایش ۳۵ درصدی درآمد کلی هواوی در سال ۲۰۱۵”

  1. یعنی واقعا هوآوی گل کاشته، واقعا حقشه که آمار فروشش بیشتر بشه. حلالش باشه، منم خودم از هوآوی دو تا گوشی تجربه داشتم و دارم. هردوشون واقعا عالی بودن ، هم G630 و هم اکنون هم honor 3C دارم عالین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH