نکسوس بعدی توسط اچ‌تی‌سی و با فناوری 3D Touch عرضه می‌شود

ما در سال 2016 میلادی هستیم و این نشان می‌دهد که می‌توانیم از گوگل انتظار عرضه یک نکسوس جدید داشته باشیم. با توجه به شرایطی که هم اکنون وجود دارد و البته بررسی جدیدترین نکسوس‌های تولیدی گوگل با همکاری کمپانی‌های معتبر دنیا، می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که همکاری گوگل و ال‌جی برای تولید نکسوس جدید تقریبا منتفی است و بنابراین گوگل به دنبال همکار جدیدی برای تولید نکسوس خود است.

nexus

حال شایعات نشان می‌دهد که کمپانی انتخاب شده برای تولید اسمارت فون بعدی از سری نکسوس، HTC است، شایعه‌ای که باور کردن آن اصلا سخت و دشوار نیست و حتی می‌توان آن را نزدیک به واقعیت نیز دانست. همین ابتدای کار، به نظر می‌رسد که HTC قصد دارد از فناوری 3D Touch بر روی نمایشگر خود بهره گیرد تا محصولی متفاوت را در اختیار هواداران نکسوس قرار دهد.

اولین بار کمپانی اپل در سال 2015 فناوری 3D Touch را با معرفی رسمی آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس وارد دنیای اسمارت فون‌ها کرد (البته یک نسخه ویژه از میت S هواوی هم قبلا به چنین چیزی مجهز شده بود!). بنابراین HTC اگر می‌خواهد این فناوری را وارد نکسوس بعدی گوگل کند، باید چیزی را به کاربر عرضه کند که باعث نا امیدی او نشود.

حال این شایعه چه تایید شود، چه تکذیب، باید عنوان داشت که فناوری 3D Touch در سال 2016 هواداران بسیاری خواهد داشت و احتمالا کمپانی‌های بزرگ دنیا حتما آن را وارد گجت های‌شان خواهند کرد.

به طور کلی، شرایط همگی نشان دهنده آن است که HTC و Google در حال کار بر روی یک نکسوس جدید هستند. البته شایعات دیگری نیز وجود دارد که در آن به همکاری یک شرکت سوم در این پروژه اشاراتی دارد. هنوز معلوم نیست که گوگل در نظر دارد تا سال 2016 را با دو نکسوس از دو کمپانی متفاوت به پایان برساند یا این بار یک نکسوس را با مشارکت دو کمپانی بزرگ روانه بازارهای جهانی می‌کند؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH