استفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپل

استفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپل

شایعات درباره آیفونی از جنس فلز مایع، سال‌ها وجود داشته‌ است. اکنون پتنت تازه منتشر شده اپل، ممکن است یکی از راه‌های استفاده از تکنولوژی فلز مایع در طراحی آیفون در سال‌های آینده را نشان دهد.

این پتنت که در سال گذشته ثبت و سه‌شنبه منتشر شد، نحوه چگونگی استفاده از آلیاژی قوی‌تر با تکنولوژی فلز مایع در دکمه آیفون‌های آینده را نشان می‌دهد. این مواد ظاهرا، به آسانی به اشکال کوچک و خاص درمی‌آیند. همچنین بادوام‌تر هستند که این ویژگی، فرسودگی دکمه‌ها را به تعویق می‌اندازد.

این پتنت به یک سنسور فشار اشاره دارد که احتمالا برروی دکمه خانه تمرکز کرده‌ است. با این‌حال، مواد مشابه می‌توانند در دکمه‌های پاور و کم و زیادکردن صدا هم بکار روند.

اپل در حال حاضر، دارای مجوزی انحصاری برای آلیاژ خاصی از فلز مایع هم هست. برای لحظه‌ای، این تکنولوژی در ساخت ابزار پرتاپ‌کننده سیم‌کارت به بیرون، استفاده شد، اما به‌نظر می‌رسد این تکنولوژی می‌تواند در طراحی کل آیفون نیز به‌کار رود.

استفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپلاستفاده از فلز مایع در طراحی آیفون با توجه به پتنت جدید اپل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH