آموزش پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها بدون باز کردن قفل صفحه در iOS

وقتی شما برروی آیفون، نوتیفیکیشن دریافت کنید، مثلا پیامک کوتاه، مجبور نیستید برای پاسخ‌دادن به آن، گوشی خود را آنلاک کنید. شما می‌توانید به نوتیفیکیشن‌های گوشی خود بدون آنلاک‌ کردن گوشی پاسخ دهید.

نه تنها پیامک‌های کوتاه، بلکه شما می‌توانید به یادآورها، رویدادها، پیام‌های فیس‌بوک و غیره هم پاسخ دهید. در واقع، اگر نوتیفیکیشن بطور پاپ‌آپ برروی صفحه قفل شما پدیدار شود، می‌توانید همان‌جا به آن رسیدگی کنید.

در بسیاری موارد، مانند نوتیفیکیشن‌های Slack، وقتی شما نوتیفیکیشن را به چپ بکشید، تنها گزینه‌ای که وجود دارد، گزینه حذف نوتیفیکیشن است.

ximg_56db179de6e27.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.cwX0KZTI9Kبا این‌حال در بسیاری موارد دیگر، شما گزینه‌های دیگری نیز دارید. در این‌جا، ما یک پیامک کوتاه دریافت کردیم.

ximg_56db48fd4ad22.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.mrfa1-8uUXاگر آن‌را به چپ بکشیم، همان‌جا گزینه‌ای برای پاسخ به آن داریم و نیازی به باز کردن اپ iMessages نیست.

ximg_56db490b62552.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.KCKs9Hzjumاگر برروی Reply بزنیم، به سرعت کیبورد بالا می‌آید و می‌توانیم یک پیام کوتاه و سریع به فرستنده بفرستیم.

ximg_56db491937677.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.H8pLtcHz2Iشما می‌توانید از این تکنیک برای یادآورها هم استفاده کنید. برای یادآور شما گزینه‌هایی برای در نظر نگرفتن یادآور (که باعث حذف آن نمی‌شود) و علامت‌زدن به عنوان خوانده‌ شده خواهید داشت.

325x294ximg_56db27a059f19.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.2dOYp28_YUاگر از فیس‌بوک مسنجر استفاده می‌کنید، برای شما گزینه‌های دیگری علاوه بر پاسخ و در نظر نگرفتن وجود دارد. مانند Mute، مخصوص دوستان پرحرف! با این‌حال در ذهن داشته‌ باشید، قابلیت Mute تا زمانی که به اپ پیام‌رسان بروید و Unmute کنید، فعال باقی می‌ماند.

شما همچنین می‌توانید مستقیما به نوتیفیکیشن‌های تقویم رسیدگی کنید. تنها گزینه‌های موجود در آن در نظر نگرفتن و متوقف‌کردن موقتی نوتیفیکیشن‌هاست. با این وجود، اگر شما رویدادی دارید که می‌خواهید در آینده به شما یادآوری شود، گزینه متوقف‌کردن موقتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ximg_56db50f5e6a23.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.AcjLG2TL-Fبرای هر برنامه‌ای که به صفحه قفل، نوتیفیکیشن ارسال می‌کند، گزینه‌هایی برای رسیدگی به آن‌ها وجود دارد. اغلب، ممکن است فقط گزینه در نظر نگرفتن موجود باشد، اما همانطور که در این مقاله هم دیدید، گزینه‌های دردسترس دیگری هم برای بعضی اپ‌ها وجود دارد. بنابراین شما همیشه مجبور به بازکردن قفل صفحه برای پاسخ یا در نظر نگرفتن یک پیامک و یادآور نیستید. دفعه بعدی که نوتیفیکیشن دریافت کردید، آن را به سمت چپ بکشید و ببینید چه گزینه‌هایی در اختیار دارید.

4 در مورد “آموزش پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها بدون باز کردن قفل صفحه در iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH