شیائومی Max در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود

پیشتر در آی‌تی‌رسان، در مورد رونمایی از شیائومی Max و مشخصات به بیرون درز کرده آن، مطلبی را نوشته بودیم. این تلفن هوشمند، پیش‌بینی می‌شود که با پردازنده شش هسته‌ای و سه گیگابایت رم عرضه شود. اما گزارش‌های جدید، حاکی از آن است که شیائومی Max در دو مدل با رم‌های متفاوت رونمایی خواهد شد.

xiaomi-mi-max

GFXBench از شیائومی Max به عنوان تلفنی با دو گیگابایت رم یاد کرده بود. اما در اظهارات جدید خود، آن را یک تلفن با پردازنده شش هسته‌ای و سه گیگابایت رم می‌داند. این پردازنده از هسته‌های زیر بهره می‌برد:

دو هسته Cortex-A72 با توان ۱.۸ گیگاهرتز

چهار هسته Cortex-A53 با توان ۱.۵ گیگاهرتز

مشخص است که دو مدل متفاوت، از حافظه‌های داخلی متغیر نیز استفاده خواهند کرد. اما هیچ صحبتی درباره درگاه microSD نشده است و نبود این گزینه، می‌تواند ضعف بزرگی برای این دیوایس به حساب آید. صفحه نمایش شیائومی Max طبق شایعات و اخبار گذشته، ۶.۴ اینچ و با کیفیت ۱۰۸۰P خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ نه تنها لذت بیشتری هنگام استفاده از دیوایس به کاربر می‌بخشد، بلکه فضای بیشتری را برای قرارگیری باتری بزرگتر در اختیار تولید کننده قرار می‌دهد. به این ترتیب قیمت دستگاه نیز مسلما بالا خواهد رفت. اما مسئولان شیائومی، مطمئنا فکر این موضوع را نیز کرده‌اند تا کاربران خود را از دست ندهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH