ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در روز ششم ژوئن معرفی می‌شود!

در چند سال گذشته بارها از معرفی ساعت هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی و به تاخیر افتادن زمان معرفی آن خبرهایی شنیده‌ایم ولی تا به حال چشم‌مان به جمال این ساعت روشن نشده، به نظر تا معرفی رسمی این ساعت شایعات همچنان ادامه داشته باشد.

امروز خبری منتشر شد که طبق آن ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی، همان ساعتی که چندی پیش ایوان بلاس اطلاعاتی از آن منتشر کرد، در روز ششم ماه ژوئن رونمایی می‌شود. ماه گذشته افشاگر معروف، ایوان بلاس، در توییتی اعلام کرده بود که این ساعت قبل از پایان آوریل معرفی می‌شود که البته این بار پیش‌گویی بلاس محقق نشد و اولین بار هم نبود که امید طرفداران اچ‌تی‌سی ناامید شد.evan

در جولای سال ۲۰۱۴، بلاس در توییتی یک رندر از این ساعت منتشر کرد و اعلام کرد که ۱۰۰ درصد مطمین است اچ‌تی‌سی در حال تولید سخت افزار این ساعت است. ساعتی که در این رندر دیده می‌شد، بدنه‌ای مربعی داشت ولی بلافاصله پس از معرفی موتو 360 موتورولا، شایعه شد که اسمارت واچ اچ‌تی‌سی هم ظاهری دایره‌ای و مشابه با ساعت موتورولا دارد با صفحه نمایشی که رزولوشن آن ۳۶۰x۳۶۰ بود و از اندروید Wear به عنوان سیستم عامل بهره می‌برد، همچنین اسم رمز این دستگاه Halfbeak اعلام شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH