امکان نقل‌قول به واتس‌اپ اضافه می‌شود

به نظر می‌رسد که تیم طراحان واتس‌اپ قصد دارند تا قابلیت نقل‌قول را به این مسنجر محبوب اضافه نمایند. با اینکه واتس‌اپ یک اپلیکیشن محبوب در دنیا به حساب می‌آید، اما از لحاظ قابلیت‌ها کمی از رقبای خود عقب مانده است و کاربران آن با اضافه شدن کوچک‌ترین ویژگی‌های جدید، سر از پا نمی‌شناسند!

این قابلیت در حال حاضر تنها برای برخی کاربران که در حال استفاده از نسخه بتا v.2.16.118 هستند، فعال شده است. برای بهره‌گیری از این امکان، باید انگشت خود را به مدت طولانی روی پیام‌ها نگه دارید. در حالت معمول با انجام این کار، گزینه‌های starring ،trash ،copy و forward ظاهر می‌شود، اما در نسخه جدید بتا، امکان reply نیز در کنار گزینه‌های اشاره‌شده قرار گرفته است. انتخاب این مورد، باعث می‌شود که متن و اسم شخص در حافظه دستگاه ذخیره شده و در صورت وارد کردن متن و ارسال، پیام شخص مورد نظر به صورت نقل‌قول درج و متن شما در ادامه آن قرار گیرد. اما چیزی که ناامید کننده به نظر می‌رسد، این است که شما نمی‌توانید چندین پیام را برای نقل‌قول کردن انتخاب کنید.

در حالی که فیس‌بوک در حال گسترش دادن مسنجر خود هست و در کنار آن سعی دارد تا واتس‌اپ را نیز فعال نگه دارد، چندان عجیب نیست که هرازچندگاهی، قابلیت‌های جدیدی به این دو اپلیکیشن اضافه شود.

پی‌نوشت: ظاهرا این قابلیت برای کاربران عمومی نیز فعال شده است. اگر شما هنوز قادر به استفاده نیستید، کمی شکیبا باشید.

2 در مورد “امکان نقل‌قول به واتس‌اپ اضافه می‌شود”

  1. سلام خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
    شخصی آشنا به کل واتس آپ من دسترسی پیدا کرده حتی تمام افرادی رو که من تو واتس آپ سیو داشتم به وات شخصی اونا هم دسترسی داره و حتی دایرکت اینستای منو کامل میبینه ، میخوام بدونم این فرد از چه نرم افراری استفاده کرده خواهش میکنم کمکم کنید مسئاه حیاتی شده واسم

  2. من نمیدونم چطور واتس اپ بهترین برنامه پیام رسان شد
    تلگرام همه این امکانات رو از ۲سال پیش داره اونوقت واتس اپ تازه اینارو داره میزنه
    باید تلگرام بهترین می شد نه واتس اپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH