تا سال ۲۰۲۰ نصف مردم جهان از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند!

شاید باورش کمی سخت باشد که همین اینترنت تلفن همراه (دیتا) که شاید کم‌تر و در مواقع لزوم از آن استفاده می‌کنیم، در سال ۲۰۲۰ نیمی از مردم جهان را فراگرفته و نصف کره زمین از آن استفاده کنند.

بر اساس گزارش PwC، در سال ۲۰۲۰ جمعیت جهان به ۷.۴ میلیارد نفر خواهد رسید و طبق پیش‌بینی‌ها ۳.۸۴ میلیارد نفر از جمعیت هفت‌میلیاردی زمین از اینترنت تلفن همراه استفاده خواهند کرد.

طبق این گزارش جالب، این رقم تخمین زده‌شده تقریبا چیزی در حدود ۵۲ درصد از جمعیت جهان را شامل می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها تا سال ۲۰۲۰، مشترکان اینترنت همراه ۸۲ درصد از حجم اینترنت موبایل خود را برای تماشای ویدئوها صرف خواهند کرد و این یعنی اینترنت موبایل سرعت بسیار زیادی در آینده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ یکی از سال‌های محبوب برای پیشگویی و پیش‌بینی است و مؤسسات بسیاری در شاخه‌های مختلف به پیش‌بینی وضعیت جهان در این سال اقدام کرده‌اند. از پیش‌بینی موسسه Cisco که اوایل سال اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰، مردم جهان از تلفن‌های همراه بیش از سایر ابزارها استفاده خواهند کرد تا پیش‌بینی اریکسون که سال گذشته اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰، ۷۰ درصد جمعیت جهان تلفن هوشمند خواهند داشت، همه و همه نشان از علاقه نظریه‌پردازان و تحلیلگران به سال ۲۰۲۰ دارد!

foreseeing-2020_472_331_80

هرچند نمی‌توان چندان به این پیش‌بینی‌ها استناد کرد چراکه در سال ۲۰۱۲ تحلیلگران موسسه‌ای بانام Analysis Mason پیش‌بینی کرده بودند که تولید محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون از ۱۱ میلیون در سال ۲۰۱۱ به ۱۳۶ میلیون در سال ۲۰۱۷ خواهد رسید؛ اما این اتفاق به وقوع نپیوست و در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ تنها ۲.۴ میلیون تلفن همراه ویندوزفونی تولید شد!

نظر شما درباره این پیشگویی چیست؟! آیا تا سال ۲۰۲۰ نیمی از مردم جهان از اینترنت دیتا و موبایل استفاده می‌کنند و اینترنت همراه تا این حد محبوب می‌شود؟!

2 در مورد “تا سال ۲۰۲۰ نصف مردم جهان از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH