پتنت سامسونگ در رابطه با نمایشگرهای تاشو

همواره شرکت سامسونگ به عنوان یکی از جلوداران صنعت تولید صفحه نمایش‌ انعطاف‌پذیر مطرح بوده و این‌ بار خبرها نوید حضور یک تلفن همراه با قابلیت خم شدن را می‌دهند. نام مستعار این دستگاه گلکسی X است و احتمالا در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. با این اتفاق گلکسی X توانایی به چالش کشیدن آیفون ۸ که بر اساس اخبار رسیده از صفحه نمایش انعطاف‌پذیر OLED و لایه پلاستیکی استفاده می‌کند را خواهد داشت.

سامسونگ این پتنت را چندماه پیش از تمام زوایا مورد بررسی قرار داد. در این توضیحات کلیه حالت‌های موجود و کاربردی این محصول اعم از استفاده عمودی، افقی، گردشی و تمام حالات ما بین این پتنت بررسی شد. در پتنت جدید سامسونگ به نحوه بازشدن قفل گوشی و راه‌های کاربردی‌تر کردن لبه‌های صفحه نمایش پرداخته است. از این امکانات می‌توان به غیر‌فعال کردن تاچ در زمان باز بودن تلفن و اضافه شدن امکانات پخش موسیقی در زمان بسته بودن گوشی اشاره کرد.

همچنین سامسونگ توضیحاتی در مورد نحوه باز شدن قفل تبلت‌ تاشو و مفهوم صفحه نمایش شناور ارایه داده است و بر اساس آن شما برای استفاده از دستگاه می‌توانید آن را به میزان دلخواه باز کنید و اجباری به باز بودن کامل آن نخواهد بود.

Samsung-patents-for-foldable-phones-and-tabletsITRESAN-Hamed-Feshki

Samsung-patents-for-foldable-phones-and-tablets-2ITRESAN-Hamed-Feshki

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH