افزایش درآمد بازی پوکمون گو تا مرز ۱۰ میلیون دلار در روز!

بدون شک بازی پوکمون گو محبوب‌ترین بازی گوشی‌های هوشمند در حال حاضر است و یا حتی محبوب‌ترین بازی در کل تاریخ! اما نتیجه این محبوبیت جز درآمد بهتر چیست؟ قطعا تنها جواب مناسب همان درآمد نجومیست!

براساس آمارهای بدست آمده توسط شرکت App Annie، بازی پوکمون گو درحال کسب درآمد بسیار بالایی برابر با ۱۰ میلیون دلار در روز است که با توجه به عدم عرضه این بازی در بسیاری از نقاط جهان، این درآمد بیشتر به چشم می‌آید. در گذشته گزارشی مبنی بر رسیدن تعداد دانلود این بازی به حداکثر میزان خود در آمریکا منتشر شده بود که اگر درست باشد، دلیلی بر کاهش درآمد این بازی در آینده نیست چراکه خرید از درون آن، پول زیادی را نصیب سازنده آن خواهد کرد، همچنین شرکت App Annie اعلام کرده که این بازی تهدیدی برای کسب درآمد دیگر بازی‌ها مانند Mobile Strike، Candy Crush Saga و Clash of Clans نیست.

در این گزارش به دیگر توسعه‌دهندگان توصیه شده تا از موفقیت پوکمون گو درس بگیرند و به فرصت‌های تازه‌ای که این بازی برای برنامه‌ها یا بازی‌های مبنی بر واقعیت در آینده ایجاد خواهد کرد، استفاده کنند. در آخر گفتن این نکته ضروریست که اعداد اعلام شده رسمی نیست و ممکن است با کمی مبالغه همراه باشد.pokemongofeat

2 در مورد “افزایش درآمد بازی پوکمون گو تا مرز ۱۰ میلیون دلار در روز!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH