موتورولا: سامسونگ ویژگی Always On Display را از ما “دزدیده” است!

صفحه نمایش همیشه روشن یکی از ویژگی‌های مهم گلکسی نوت ۷ است، قابلیتی که در خانواده گلکسی S7 سامسونگ و ال‌جی G5 دیده شد اما در گلکسی نوت ۷ به تکامل رسید. اما موتورولا نظر دیگری درباره این ویژگی جدید سامسونگ دارد.

موتورولا که حالا از شاخه‌های لنوو محسوب می‌شود، در توییتی سامسونگ را به دزدیدن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن متهم کرده است:

در کدام کهکشان دزدین قابلیت‌های جالب گوشی‌های رقیب قابل قبول است؟!

در پایان این توییت‌ هم هشتگ‌های TheOriginalAlwaysOnDisplay# و motozdroid# گذاشته شده است. اولین چیزی که با شنیدن کلمه گلکسی (کهکشان) به ذهن می‌رسد، گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستند، بنابراین فهمیدن مفهوم این جمله موتورولا کار دشواری نیست.

البته طبق کامنت‌های بعضی از کاربران، این ویژگی در اصل برای اولین بار در گوشی‌های نوکیا دیده شد، گرچه این در آن زمان با نام “Always On” یا همیشه روشن شناخته نمی‌شد. به هر حال اگر منصف باشیم، گوشی‌های هوشمند بسیاری از قابلیت‌های خود را از یکدیگر دارند. برای مثال می‌توان به سنسور اسکنر اثر انگشت که اولین بار توسط موتورولا معرفی شد، اما با معرفی آن در آیفون این قابلیت به چشم آمد و فراگیر شد، یا سنسور اسکنر عنبیه که در گلکسی نوت ۷ وجود دارد که آن هم ابداع سامسونگ نیست و برای اولین بار توسط فوجیتسو در سال ۲۰۱۵ استفاده شد، اشاره داشت.

Capture+_2016-08-19-12-51-55

2 در مورد “موتورولا: سامسونگ ویژگی Always On Display را از ما “دزدیده” است!”

    1. پنتک قبل از آیفون ۵s اسکنر اثر انگشت رو تو گوشی vega LTE-A قرار داد، اما این هم مربوط به سال ۲۰۱۳ میشه……موتورولا تو سال ۲۰۱۱ از اسکنر اثر انگشت برای Atrix استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH