برنامه سامسونگ برای عرضه تلفن‌های هوشمند ریفربیشد

آیا شما از نظر مالی توانایی خرید تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا کامپیوترهای جدید تولید شده توسط شرکت اپل را ندارید؟! نگران نباشید. چرا که مسئولان اپل با تدابیر خود، محصولاتی که توسط متخصصان این شرکت و به صورت رسمی تعمیر شده است را با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رساند؛ اما برای خرید این قبیل محصولات، باید به سایت‌هایی مانند eBay یا Craigslist مراجعه کنید.

از آنجا که این طرح مدت زیادی است توسط کمپانی اپل اجرا می‌شود، جای تعجبی نیست که اعلام کنیم شرکت سامسونگ نیز به تازگی تصمیم گرفته تا این سرویس را به خدمات خود اضافه نماید. بر اساس گزارشی که از خبرگذاری رویترز منتشر شده است، مسئولان سامسونگ در تدارک هستند تا برنامه عرضه محصولات تعمیر شده رسمی را از ابتدای سال آینده اجرایی نمایند.

ایده انجام این کار با چیزی که توسط اپل ارایه می‌شود، هیچگونه تفاوتی ندارد و به زودی باید شاهد عرضه محصولات تعمیر شده رده بالای سامسونگ باشیم. این طرح برای تلفن‌های هوشمندی که دارای گارانتی یک ساله هستند، قابل اجراست و محصولات دیگر که این شرط را دارا نباشند، به قسمت بازیافت انتقال پیدا می‌کنند.

به طور معمول، محصولات تعمیر شده با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند. اما متأسفانه رویترز در گزارش خود، در مورد قیمت و اینکه تا چه حد پایین‌تر از قیمت محصول اصلی خواهد بود، سخنی به میان نیاورده است. آیا این طرح می‌تواند باعث جذب مشتری بیشتری برای سامسونگ شود؟!

galaxy-note-7

1 در مورد “برنامه سامسونگ برای عرضه تلفن‌های هوشمند ریفربیشد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH