قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ توانسته‌اند در دنیا جایگاه خوبی به دست آورند و نامی برای خود دست و پا کنند. حال صحبت‌ها و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای، یعنی گلکسی اس ۸ شروع شده و ممکن است به زودی رونمایی شود تا فجایعی که پیرامون نوت ۷ روی داد به نحوی جبران شود. در این مطلب می‌خواهیم پیرامون قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه گلکسی اس ۸ به بحث بپردازیم.

گلکسی اس ۷ دارای مشخصاتی بود که بیشتر به استانداردهای تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ شباهت داشت. مدلی که در کشور آمریکا عرضه شد، از پردازنده Snapdragon 820 و مدل‌های اروپایی دارای پردازنده Exynos 8890 بودند. این پردازنده فوق سریع توسط ۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شد و در تست‌های بنچمارک، نمرات قابل قبولی دریافت کرد.

این مقاله را بخوانید: گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس رسما معرفی شدند

گلکسی اس ۸ می‌خواهد بیاید و با پردازنده Exynos که طبق اخبار به گوش رسیده دارای توانی معادل ۴ گیگاهرتز است، عملکرد بالاتری از خود بر جای بگذارد. پردازنده Exynos 8895 طبق آمار گزارش شده حدودا ۳۰ درصد در سرعت پردازش اطلاعات بهبود یافته است. اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، شاهد یک تلفن هوشمند پرقدرت خواهیم بود.

اگرچه گلکسی اس ۷ نسبت به نسل پیشین خود بهبودهای زیادی از لحاظ سخت‌افزاری پیدا کرده بود، اما تفاوت آنچنان زیادی با نوت ۵ که حدودا ۶ ماه قبل از آن رونمایی شده بود، نداشت. البته این روند همواره برای سری نوت تکرار شده است. پس به این ترتیب همیشه آخرین سری نوت ارائه شده، خبر از مشخصات سخت‌افزاری سری اس بعدی می‌دهد. گلکسی نوت ۷ به تازگی عرضه شده است. این فبلت از لحاظ طراحی، شباهت بسیار زیادی به محصولات سری اس سامسونگ داشت.

این مقاله را بخوانید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی S8

گوگل به تازگی در کنفرانس I/O Developers اعلام نمود که اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم که با نام Daydream شناخته می‌شود، دیوایس‌های خاصی که دارای سخت‌افزار قدرتمند باشند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

در حالی که مشخصات اشاره شده تا به این لحظه به صورت عمومی اعلام نشده است، اما بسیاری از تولید کنندگان تلفن هوشمند، پشتیبانی برخی دیوایس‌های خود را از این قابلیت در رسانه‌ها به سمع و نظر علاقمندان به دنیای تکنولوژی رسانده‌اند. یکی از این محصولات، ذن‌فون ۳ ایسوس است که دارای صفحه نمایش Full HD بوده و به نظر می‌رسد که این مشخصه، حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای برخورداری از تکنولوژی واقعیت مجازی Daydream است.

به هر حال، به نظر می‌رسد که مسئولان سامسونگ در نظر دارند تا گلکسی اس ۸ را با صفحه نمایش ۴K عرضه نمایند. از سوی دیگر، سامسونگ به تازگی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۴K رونمایی کرده است که به نظر می‌رسد این قطعه، روی گلکسی اس ۸ سوار خواهد شد.

galaxy_s8_concept_steel

طبق شایعات، به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۸ سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد تا شکست ناشی از نوت ۷ را به نحوی جبران کند. بر اساس انفجارهای زیادی که برای نوت ۷ در سراسر دنیا به دلیل مشکل باتری این محصول اتفاق افتاد، مسئولان سامسونگ تصمیم گرفتند تا تمامی نوت ۷‌های فروخته در سراسر دنیا را طی اعلامیه‌هایی در کشورهای مختلف، از کاربران پس بگیرند که این موضوع، موجب وارد شدن ضررهای هنگفتی به این شرکت کره‌ای شد. همچنین ضررهای تقریبا جبران ناپذیری به برند سامسونگ در سراسر دنیا نیز وارد شد. به همین دلیل مسئولان سامسونگ قصد دارند تا هرچه زودتر، گلکسی اس ۸ را عرضه کنند و این واقعه ناگوار را تا حد ممکن جبران کنند. آنها تا حدی به این محصول امیدوار هستند که روی سود فروش آن و جبران خسارت‌های وارده، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند!

این مقاله را بخوانید: مقایسه باتری گلکسی S8 و S8 پلاس با پرچمداران سال گذشته سامسونگ

هر ساله، سامسونگ سری اس محصولات خود را در نمایشگاه جهانی موبایل عرضه می‌کند. امکان دارد که مدیران سامسونگ، کنفرانس جهانی موبایل جاری را فراموش کرده و گلکسی اس ۸ را زودتر عرضه نمایند.

قیمتی که سامسونگ برای گلکسی اس ۷ در نظر گرفته بود، تقریبا بالا به نظر می‌رسید. آنها قیمتی معادل ۵۷۹ دلار را برای مدل پایه این دیوایس در نظر گرفته بودند که در برخی کشورها، این میزان به ۷۰۰ دلار هم رسیده بود.

از آنجایی که مشخصات گلکسی اس ۷ و همچنین قیمت آن نسبت به نسل پیشین خود افزایش قابل ملاحظه‌ای داشت، به نظر می‌رسد که باید منتظر همین روند برای گلکسی اس ۸ نیز باشیم. گلکسی اس ۸ که احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۷ (یا شاید زودتر) عرضه خواهد شد، یکی از گران‌ترین تلفن‌های هوشمند در دنیا با قیمتی معادل ۸۰۰ دلار در مدل پایه خواهد بود. در حالی که این مبلغ بسیار گران به نظر ‌می‌رسد، اما سامسونگ تلفن‌های هوشمند دیگری در رنج‌های مختلف قیمتی نیز دارد که کاربران بسته به نیاز خود، می‌توانند آنها را خریداری کنند.

گزارشات جدید حاکی از آن است که تمامی مدل‌های سری گلکسی اس که در آینده تولید و عرضه خواهند شد، دارای صفحه نمایش خمیده (در هر دو طرف) خواهند بود. به این ترتیب، احتمالا تنها یک مدل از گلکسی اس ۸ را خواهیم دید و دیگر خبری از سری اج (Edge) نخواهد بود.

این مقاله را بخوانید: 10 قابلیت گلکسی S8 که آیفون‌های اپل ندارند

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، شاهد یک تغییر اساسی در خط تولید یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا خواهیم بود. بر این اساس، مطمئنا شاهد تلفن‌های هوشمند زیادی با صفحه نمایش خمیده در سال‌های بعد خواهیم بود.

ما انتظار داریم تا تغییرات زیادی در گلکسی اس ۸ شاهد باشیم و فکر می‌کنیم که در این زمینه تنها نیستیم. طراحی به نام Steel Drake دست به طراحی یک مدل مفهومی از گلکسی اس ۸ زده است که می‌توانید نمونه‌های آن را کمی بالاتر و پایین تر از این پاراگراف مشاهده کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، از دید روبرو، نام برند سامسونگ را در پایین دیوایس و دوربین جلو را در بالا خواهیم دید. ظاهرا از دکمه هوم و سنسور اثر انگشت خبری نخواهد بود. این موضوع می‌تواند باعث شود تا حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش کاملا کمتر شده و مطمئنا بسیاری از کاربران از این موضوع خوشحال خواهند شد. این کار باعث می‌شود تا حس بهتری هنگام کار با صفحه نمایش به کاربر القاء شود.

galaxy-s8-concept

برای ما، نمای پشتی دیوایس بسیار جالب از کار درآمده است. بدنه پشتی گلکسی اس ۸ در این طرح مفهومی از جنس استیل است. این موضوع می‌تواند یک تغییر اساسی از گوریلا گلس که در گلکسی اس ۷ قرار گرفته بود، به حساب آید. در قسمت بالایی، Drake از یک پروژکتور استفاده کرده که به نظر هیجان‌انگیز می‌آید، اما مطمئنا در طرح نهایی، از این ویژگی خبری نخواهد بود. چرا که تأثیر بسیار زیادی بر روی باتری دستگاه می‌گذارد.

مشخصات گلکسی اس ۸ تا به حال مشخص نشده است. گلکسی اس ۷ با ویژگی خاصی مانند خاصیت ضدآب توانست محبوبیت ویژه‌ای نصیب خود کند.

قابلیت هیجان‌انگیزی که می‌تواند بر روی گلکسی اس ۸ قرار بگیرد، امکان اسکن لیزری پوست برای ثبت میزان ضربان قلب کاربر است. این ویژگی به تازگی توسط مسئولان سامسونگ به عنوان یک پتنت به ثبت رسیده است. شما می‌توانید این پتنت را در تصویر زیر مشاهده کنید.

samsung-patent

آخرین شایعه در مورد مشخصات گلکسی اس ۸ به دوربین این دستگاه مربوط می‌شود. طبق پیش‌بینی‌هایی که توسط PhotoRumors صورت گرفته است، گلکسی اس ۸ سامسونگ از دوربین ۱۸ یا ۲۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگمی بین ۱ تا ۱.۷ اینچ برخوردار خواهد بود.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ آیا فکر می‌کنید که گلکسی اس ۸ با این مشخصات می‌تواند شما را راضی کند و مایل به خرید آن هستید؟

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

78 در مورد “قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد”

  1. گوشی اپل خوبه ولی نه توی فیلتربازار.
    تازه ازاون طرف خودشرکت اپل هم برای یه دانلودساده 16مدل فیلم درمیاره.
    دیگه میشه قوزبالاقوز.
    پس همون سامسونگ اینجابهتره……

  2. سلام به نظر من گوشی فقط ایفون چون بی نظیره من خودم ی۶sدارم واقعا ازش راضیم از همه لحاظ بیست هر روز یک چیزه تازه تر داره ولی ساموسنگ همونی هس ک بوده

  3. سامسونگ یه چیز دیگست. پشیمونم از اینکه دوسال پیش اپل گرفتم کاربرد مهمه نه کلاس.که از لحاظ کاربرو هیچی بپای سامسونگ نمیرسه

  4. سلام دوستان

    بی زحمت راهنماییم کنید میخوام یک گوشی خوب بخرم بین سامسونگ S8 و آیفون ۷ موندم ؟ لطفا نظر بدید چون نمیخوام الکی پول بدم. ممنونتونم

  5. سلام امیدوارم همه خوب باشید من الان یه دوماهی هست أیفون ٧پلاس گرفتم
    اصلا راضی نیستم
    اگه قصد خرید گوشی دارید فقط مارک سامسونگ بگیرید
    به خدا اشتباه بزرگی کردم
    همه اولش میگن اپل ولی اپل هیچ نیستش
    فقط این بیرون داده

  6. سلام من گوشی s5داشتم یکه هفته پیش گم شد واقعان گوشی بود از هر نظر .دوربین ۱۶وکیفیت بالا .حالا نمیدونم s7بگیرم یا s8.به نظر شما چی بگیرم
    امین از ابادان
    باتشکر

  7. اگه سامسونگ و اپل هردو از سیستم عامل اندروید استفاده کنن اونوقت میتونید بگید که کدوم بهتره مسلما اپل با رم ۲ گیگش به سامسونگ با رم ۴ گیگ نمیرسه.
    اگه سیستم عامل هاشونو جابجا کنید. اینقدر تفاوت میبینید که خندتون میگیره. اپل سخت افزارش ضعیفتر از سامسونگه حتی خودشم قبول داره و از سامسونگ پردازشگرشو میگیره. ولی انصافا سیستم عاملی نوشته که نه مایکروسافت تونسته برسه بهش نه گوگل و نه هیچ شرکت دیگه ای. و نون سیستم عاملشو میخوره. فقط سیستم عامل.
    چون سیستم عاملش توی آمریکا تولید میشه ولی گوشی توی چین

  8. به نظر من کل گوشیهای دنیا همشون یک کارو انجام میدن واین شرکتها هر ساله ما آدمارو با تبلیغاتشون وسوسه میکنن که بریم گوشیهامونو عوض کنیم .واقعا واسه من یه جور بیماری شده هر بار یه گوشی جدید میاد میرم عوض میکنم خسته شدم .اینا فقط هدفشون پوله وگرنه یه صفحه نمایش با یه دوربین

  9. یه بنده خدا

    خدایش گوشی فقط سامسونگ من خیلی وقته یه ۱۱۰۰ دارم خیلی هم ازش راضی هستم Apple راست میگه بیاد ۱۱۰۰ تولید کنه ??????

  10. اسمم مهم نیس

    باز هم تقلید از سونی اول که ضد آب بودنا تقلید کرد حالام که میخاد صفحع نمایشه ۴k را تقلید کنه واقعا خجالت آوره

  11. گوشی فقط سامسونگ عشقه اپل یه گوشیه آشغاله ولی سامسونگ هم ارزون تره وهم محدودیت بی پایان s8که بیاد دیگه باید اپل جمع کنه کاسه کوزه شو

    1. یه مشت آدم بیسواد جمع شدنو درباره گوشی نظر میدن
      از همه این ها اگر بگذریم کسی نمیتونه فاجعه نوت سون رو جمع کنه ولی طرفدادرای سامسونگ ترجیح میدن تعصبشونو نگه دارنو نم پس ندن. وقتی یه شرکت یه گوشی با اطمینان میده بیرون بعد تبدیل به بمب میشه ینی یه چیزی اشتباس ینی کارشون زیادم دقیق نیست و به فکر پولن. پس هروقت فکر کردی سامسونگ بهتره یاد نوت سون باش یه یه نفر کشته داد! اگه یکبارم شده بریو بفهمی چرا ایفون انقد محبوبه و یبار بگیری دستت میفهمی چی میگم تو حتما ازون کسایی هستی که ناحالا ایفون نگرفتی دستت و یکیو که ایفون داره میبینی بش میگی توروخدا بده ببینم وقتی میگیری کفت میبره بعد میای خونه از حرصت اینجا مینویسی اپل باید کاسه کوزشو جمع کنه فقط سامسونگ خوبه!!:)))

      1. سلام داش
        اولا اون ی خطا بود از شرکت و داره جبران میکنه
        بعد آیفون مثه گوشی عادیه و با سیستم عامل و خوده گوشی اس ۷ اج یا ۸ و ۸ پلاس مقایسه نمیشه نمیتونی باش کاری کنی اصلا
        اپل قویه ولی به آسون بودن و راحت بودن سامسونگ نمیرسه
        سامسونگ هم خانواده اس ک بهترین قدرت رو دارن ک عزیزم 🙂

      2. عزیزم شما اپل ندیده ای
        وگرنه همجین گوشیه شاقی هم نیست که کفت ببره. منم اولش همچین فکری میکردم که چقد گوشیه خوبیه. طرفدار پر و پا قرصش هم بودم ولی بعد چند ماه استفاده فهمیدم پولمو ریختم تو اشغالی. شماهم اگه اپل نداریک هسد درصد نداری برو بخر با ٨٠٠ تومن بعد بفهم بمب چیه.

      3. من اپل پنج اس و اپل شش داشتم. خیلی خیلی گوشیه محدودیه خیلی زیاد. الان که گلسی اس هفت اج دارم میفهمم که چقدر اشتباه میکردم و اپل میگرفتم. هروقت که به وبسایت جی اس ام آرنا میرم و قدرت سی پی یو و رَم گلکسی اس هفت اج رو با اپل مقایسه میکنم متوجه قدرت فوق العاده سری اس سامسونگ میشم. شما هم به این وبسایت برای مقایسه تخصصی مراجعه کنید تا با سند متوجه عرض بنده بشید.
        http://www.gsmarena.com

  12. باتمام احترام واسه شرکت سامسونگ من یه اس ۷ اج خریدم بعد ۵دقیقه استفاده هنگ کرد بردم تحویل نمایندگی دادم بعد یکماه زنگ زدن و پیگیری و مکافات فقط پولشو برگشت دادن.

  13. مطمئن باش s7 edeg گوشی کاربردی تریه و همینطور ظرفیت باطریش و رزولوشن . من خودم s6 edeg دارم باطریش ۲۶۰۰ میلی آمپر s7 edeg باطریش ۳۶۰۰ بعد ایفون ۷ ۱۹۰۰ خودت مقایسه کن . محدودیت های بی نهایت اپل هم که جای خود داره . با پول کمتر یه گوشی کاربردی تر میگیری که هیچ محدودیتی نداره

  14. سلام من هم همین مشکل تورو دارم ، تورا به خدا s7apple یاs7Gsalexy؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با ذکر دلایل آخه من تاحالا HUAWEI,_داشتم

  15. من بین آیفون۷و S7 edge موندم..بعضیا میگن S7 EDGE ولی من بیشتر تو دست فامیلامون آیفون میبینم تا اس…موندم چی بخرم:(میشه بکین کدومشون از لحاظ سخت افزاری و دوربین و ظاهر بهتره؟زودی بگین

    1. دوست عزیز کوشیای اپل فقط داری پول مارک میدی. همه هم فکر میکنی که چقد گوشی باکلاسیه ولی در واقع خزترین گوشیه موجوده. سیستم عاملش رو نمیشه با سامسونگ مقایشه کنی و لی سیستم عامل اندروید جای پیشرفت بیشتری داره.
      در ضمن اپل بسیار کوشیه حساسیه. بدرد کسی میخوره که فقط ازش استفاده کاری داشته باشه. ولی سامسونک نه. از هرلحاظ کاربردی و فوق العادست.
      من طبق تجربم که هر دوش رو دارم میگم سامسونک بخرید.

  16. من s6 edge دارم. مقایسه کردم با s7 edge دوربینش واقعا بهتره. کار به رزولوشنشم ندارم. ولی از لحاظ رزولوشن هم حساب کنید s6 رزولوشنش بالاتره. و s7 عکس ۱۲ مگاپیکسلی اونم مربعی شکل میگیره اگه بخواهید به حالت عریض بگیرید همش ۹ مگاپیکسل میگیره عکسو. ولی s6 اینجور نیست عکس ۱۶ مگاپیکسلی رو عریض میگیره. از نظر صفحه نمایش هم با چشم که نگاه کردیم s6 کمی بهتر به نظر میرسید. روی کاغذم حساب کنی s6 edge همون رزولوشن s7 رو داره با این تفاوت که صفحه کوچیکتری داره و dpi بالاتر. نور صفحه s7 خیلی بیشتر از s6 هست در حدی که حس کردم نور صفحه گوشیم خیلی کمه

  17. سلام باتشکر از سایت بروز تون
    گوشی سامسونگ گلکسی s8بسیار نسبیت بهs7 پیشرفت کرده هم از لحاظ ظاهری وهم از لحاظ جنس بدنه که فلزی است
    در s7نقطه ضعف بزرگش شیشه ای بودن این محصول بود باطراهی فوق العاده زیبای گلکسی s7 این گوشی مثل ماهی تو دست ادم سر میخوره و بدلیل شیشه ای بودنش بسیار اسیب پذیر بود
    ولی سامسونگ با تولید گوشی فلزی نشان داد که شرکت بزرگی است و پا را فراتر از تصور من برداشته
    من می خواستم s7بگیرم ولی این بدنه شبشه ای بسیار نگرانم می کرد که اگه گوشی از دستم بیوفته باید باهاش خداحافظی کن
    به هر حال منتظر این گوشی فوق العاده از این کمپانی بزرگ هستم

  18. سلام به همه سامسونگیا
    من اون موقع کهs4 آمد گوشی خریدم و فوق راضی هستم.تا الان هرگوشی که امد گفتم نه اما با این مشخصات s8 فکر کنم که وقتشه گوشیمو عوض کنم

    1. سلام من هن دقیقا اینطوریم ولی انسافا اس ۷ هم خوب بود ئلی چون فهمیدم اس ۸ خیلی قراره خفن بشه تا الان صبر کردم .لی اس ۴ ام الان دیگه داغون شده

  19. J7 ? s7 واقا قابل مقایسه ان ?
    بنظر من s7 الان بالاترین گوشی اندرویدی دنیاست و اپل تو سیستم عامل خودش بالاترینه ? من به شخصه گوشی های اندرویدی رو ترجیح می دم قیمت مناسب کارایی بالا و از همه مهمتر عمومی بودنشه ? من s7 اج دارم واقعا ازش راضیم و بی صبرانه منتظرم s8 بیاد? بدون شک سامسونگ برترین تولید کننده جهانه ?

  20. من گوشی اس ۷ ایج دارم واقعا بی نظیره از تمام لحاظ ار تمام گوشیای دنیا سر تره. کیفیت عکس فیلمبرداری صفحه نمایش باطری بزرگی صفحه سرعت بسیار بالا.کافی شما ساعتها بازی کنید بدون اینکه داغ کنه یا باطری خالی کنه.

    1. پس چرا گلکسیs7من اینقدر داغ میکنه؟ دوهفته نیست که خریدمش همه چیزش عالیه سرعتش کیفیتش…فقط داغ میکنه چطوره که براشما داغ نمیکنه!؟

      1. ولی به نظر من سامسونگ یه چیزه دیگست…
        من هردوشو داشتم ولی به گرد پای سامسونگ هم نمیرسه?❤️

  21. فقط فکر کنم سال عرضه رو اشتباه نوشتین تا اوایل ۲۰۱۷ معرفی میشه نه ۲۰۱۸
    ممنون.
    از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی هستم مخصوصا بخش اسمارت فون ها.
    علاقه ام به سایتتون ۲ سالی هست که هر وقت مرورگر اوپرامو باز میکنم ای تی رسان میاد بالا.
    خیلی پیشرفت داشتین ماشاا… انشاا… موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH