اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری DTEK60 با قیمت ۴۹۹ دلار رسما معرفی شد

بلک‌بری DTEK60 جدیدترین گوشی این سازنده کانادایی رسما معرفی شد. DTEK60 با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازارها می‌شود. البته این گوشی توسط TCL سازنده چینی ساخته شده، چون بلک‌بری رسما بازار سخت‌افزار را ترک کرده است. به همین دلیل شباهت‌های زیادی بین DTEK60 و TCL 950 دیده می‌شود. این محصول جدید از طراحی بلک‌بری فاصله گرفته، اما بدنه شیشه‌ای در جلو و پشت با قالب فلزی، ظاهری پریمیوم به آن می‌دهد.

قیمت ۴۹۹ دلاری برای DTEK60 را می‌توان منصفانه دانست. نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، اسنپدراگون ۸۲۰،‌ ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان با کارت حافظه آن را گسترش داد،‌ بخشی از مشخصات فنی این گوشی هستند. در دپارتمان عکاسی، شاهد دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی سلفی هستیم. انرژی گوشی از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری تامین شده که فناوری شارژ سریع Quick Charge 3 شما در شارژ سریع یاری می‌کند. برای افزایش امنیت، می‌توانید از حسگر اثر انگشت استفاده کنید.

امنیت با نام بلک‌بری گره‌خورده و اولین چیزی است که با این نام در ذهن تداعی می‌شود. در این مورد نیز استثنایی وجود ندارد. بلک‌بری در DTEK60 از انواع فناوری‌های نرم‌افزاری امنیتی استفاده می‌کند تا هم امنیت کاربران را تامین کند و هم بخش تجاری را راضی نگه دارد.

از نظر نرم‌افزاری، اندروید ۶ مارشملو سکان هدایت را در دست داشته و نرم افزارهای معمول بلک‌بری مانند تقویم و BlackBerry Hub نیز بر عرشه حضور دارند. احتمالا در آینده نزدیک، آپدیت اندروید نوقا نیز برای آن عرضه می‌شود. اگر قصد خرید DTEK60 را دارید، باید به فروشگاه آنلاین بلک‌بری مراجعه کنید.

blackberry-dtek60-is-official

blackberry-dtek60-is-official%db%b1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH