یک اسمارت فون پرچمدار خاص از هواوی در راه است

درحال حاضر هواوی بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین و سومین در کل دنیا محسوب می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط این غول چینی، تا دوسال دیگر میزان تولید گوشی‌های هوشمند توسط آن از اپل پیشی گرفته و تبدیل به دومین تولیدکننده در دنیا خواهد شد.

هواوی در سال ۲۰۱۶ موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه شده، البته این آمار چند هفته پیش منتشر شده است. در روزهای گذشته این شرکت از پرچمدارهای جدید خود یعنی هواوی میت ۹ و هواوی میت ۹ پورشه دیزاین رونمایی کرد، دستگاه اول همان فبلت پرچمداری است که مدت‌ها برای آن چشم‌انتظار بودیم، درحالی‌که دستگاه دوم یک گوشی هوشمند لوکس محسوب می‌شود که قیمتی بالغ بر ۱۴۰۰ یورو دارد و از مشخصات فنی بالاتری نسبت به میت ۹ معمولی و نمایشگر خمیده دوگانه برخوردار است.

گفته می‌شود که هواوی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی هوشمند بالارده در ماه آینده است. براساس گفته‌های تحلیلگر چینی، Pan Jiutang، هواوی درحال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند بوده که به صفحه نمایش خمیده سامسونگ مجهز شده و تمرکز در این دستگاه بر روی هوش مصنوعی است که برای رسیدن به این هدف، دستگاه موردنظر به تعدادی سنسور مجهز می‌شود. این تحلیلگر ادعا می‌کند که هواوی مدل جدید را به افراد مورد اعتماد خود نشان داده و همگی آن را بی‌نظیر و خیره‌کننده توصیف کرده‌اند.

باید اعلام کنیم که در صورت حقیقت داشتن این شایعه، ما نمی‌دانیم که هدف هواوی از معرفی آن چه چیزی خواهد بود. منبع یاد شده می‌گوید که این دستگاه Al-Focused است، درصورتی‌که درحال‌حاضر هواوی میت ۹ نیز از عادات کاربر برای بهترین عملکرد ممکن استفاده می‌کند، درنتیجه باید آن را یک دستگاه کامل نامید. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از این مدل در دسترس ما قرار نگرفته ولی حدس می‌زنیم که با یک گوشی هوشمند جذاب روبرو شویم.

ما هنوز اطلاعی از مشخصات فنی این مدل نداریم ولی به‌احتمال زیاد پردازنده جدید Hisilicon kirin 960 قلب تپنده آن بوده و هواوی آن را به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کند، اندازه نمایشگر نیز نامعلوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده، با ما همراه باشید.

huawei-mate-9-11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH