اپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت‌های جدید استوری منتشر شد!

به‌تازگی اینستاگرام یک به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را برای بخش استوری که چندی پیش پا به این شبکه اجتماعی محبوب گذاشته است، به ازمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس قابل دریافت است. Boomerang و mentions دو قابلیت جدید هستند که می‌توانند بخش استوری را مفیدتر و صد البته جذاب‌تر از قبل کنند.

۱

بومرنگ ویژگی جدیدی است که در واقع در بخش استوری افزوده شده است، برای دسترسی به این قابلیت تنها کافیست در صفحه اصلی انگشت خود را به سمت راست کشید تا دوربین استوری برایتان باز شود. در بخش زیرین بخشی به نام بومرنگ وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید چند عکس پشت سرهم بگیرید و به صورت یک فایل ویدیویی کوچک و یا در وافع یک فایل GIF به اشتراک بگذارید.

منشن نیز به شما کمک می‌کند تا کسانی را که دوست دارید در استوری منشن کنید! در واقع این قابلیت هم‌چون منشن کردن افراد در کپشن‌ها و کامنت‌هاست. برای استفاده از منشن در بخش متن استوری از علامت @ استفاده کنید و شخص مورد نظر را منشن کنید. اگر کسی را منشن کنید در بخش دایرکت آن شخص پیش نمایشی از استوری ظاهر می‌شود و آن شخص با کلیک کردن روی آن می‌تواند استوری را مشاهده کند. البته اگر کسی را که منشن می‌کنید در لیست فالورهایتان نباشد، درخواست دوستی برای آن شخص ارسال می‌شود.

instagram-stories3

دیگر ویژگی افزوده شده به استوری بخشی به نام See More است که به اکانت‌های تایید شده اجازه درج لینک برای کسب اطلاعات بیش‌تر را می‌دهد. این ویژگی فعلا در حالت آزمایشی است و همه کاربران اجازه گذاشتن لینک را ندارند. به‌روزرسانی جدید اینستاگرام را هم‌اکنون می‌توانید از گوگل‌پلی، اپ‌استور و ویندوز استور (تنها برای ویندوز ۱۰) دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH