دونالد ترامپ اعلام کرد که بیل گیتس و تیم کوک موفقیتش در انتخابات را به او تبریک گفته‌اند!

یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه آمریکا که بسیار به پیروزی کلینتون در انتخابات علاقه داشتند، اهالی دنیای فناوری بودند. افرادی مانند تیم کوک حتی با مشاوران کلینتون ملاقات‌های خصوصی داشتند و برای کمپین او فعالیت می‌کردند و حتی اعلام شده بود تیم کوک و بیل گیتس از گزینه‌های اصلی هیلاری کلینتون برای پست معاون اولی ریاست جمهوری آمریکا هستند. اما سیاست‌ها و وعده‌های انتخاباتی ترامپ هیچ‌گاه به مذاق اهالی فناوری خوش نیامد و پس از پیروزی این میلیاردر نیویورکی، اپل بیش از همه به دردسر افتاده است. اما به تازگی این رئیس جمهور منتخب و پر حاشیه اعلام کرده که تیم کوک، مدیر عامل اپل و بیل گیتس، موسس مایکروسافت، موفقیتش در انتخابات ریاست جمهوری را به او تبریک گفته‌اند.

پیش از این و در طول کمپین‌های انتخاباتی ترامپ، اپل چندین بار از سوی او مورد تهدید قرار گرفت که شرح کامل آن را می‌توانید در لینکی که در مقدمه خبر آمده مطالعه کنید.

yeuwaewrr1apq4dltaz6_trump

پس از انتخابات امسال آمریکا، تیم کوک به تمام کارمندان اپل در آمریکا یادداشتی ارسال کرد که در آن به ترامپ اشاره نشده بود، اما با طرز بیان آن درباره جشن گرفتن تنوع کارکنان، غیر مستقیم سیاست‌های ترامپ علیه مهاجران و مسلمانان را سرزنش می‌کرد. او در یادداشت خود نوشته بود:

در حالی که امروز بحث درباره وضعیت مبهم پیش رو وجود دارد، شما می‌توانید مطمئن باشید که اپل ستاره شمالی خود را تغییر نداده. محصولات ما مردم را در همه جا به هم متصل می‌کنند و برای مشتریان‌مان ابزارهایی را فراهم می‌کنند تا کارهای بزرگ انجام دهند تا باعث بهبود زندگی خود و در مقیاس بزرگ‌تر بهبود دنیا شوند. درهای کمپانی ما به روی همه باز است و ما تنوع تیم خود در این‌جا، ایالات متحده آمریکا و در سراسر دنیا را جشن می‌گیریم، با صرف نظر از این که آن‌ها چه شکلی هستند، از کجا آمده‌اند، دین‌شان چیست و یا عاشق چه کسی هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH