اپلیکیشن آلونک به‌صورت رسمی رونمایی شد

در مراسمی که روز گذشته و با حضور فعالان حوزه مسکن و برخی از خبرنگاران برگزار شد، آلونک خود را به عنوان تنها اپلیکیشن مورد تایید اتحادیه‌های مشاوران املاک معرفی نمود.

این مراسم در ابتدا با یک نشست با موضوع بررسی سامانه جامع ارتباطی مسکن برگزار گردید که سخنران اصلی‌اش، حسام عقبایی، رییس اتحادیه مشاورن املاک کشور بود. روی صحبت وی بیشتر از همه با مشاوران املاک بود و حتی در صحبت‌هایش و در حمایت از این مشاوران اعلام کرد که اگر پایگاه‌هایی چون «دیوار» در صدد حذف دلالان و واسطه‌های مسکن بربیایند، ما با آن‌ها برخورد خواهیم کرد!

alounak3

البته این نشست بیشتر از همه به سخنرانی در ارتباط با شرایط ملک و مسکن کشور مربوط بود و بار خبری چندانی (به‌خصوص برای یک سایت آی‌تی چون ما) نداشت که بخواهیم به آن بپردازیم.

پس از این نشست که زمان نسبتا زیادی هم به درازا کشید، در محلی دیگر نشست خبری و این بار تنها با حضور خبرنگاران برگزار گردید. در این سمینار، اشکان، مدیر عامل آلونک گفت که ما به صورت رسمی از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS آلونک رونمایی می‌کنیم و آلونک تنها اپلیکیشن مورد تایید اتحادیه‌های مشاوران املاک است که دارای مجوزهای لازم و قانونی برای همکاری با مدیران و مشاوران املاک بوده و جایگاه مطلوبی را در بین فعالان حوزه مسکن پیدا کرده است و این در شرایطی است که هیچ نرم افزار و وب‌سای مشابهی از سوی اتحادیه دارای تاییدیه و اعتبار نیست.

alounak1

آلونک اپلیکیشن موبایل و وب‌سایتی برای ارتباط متقاضیان ملک و مشاوران املاک معتمد است و هم اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ مشاور و ۱۳۰۰ آژانس املاک در حال همکاری با این مجموعه هستند.

برای مشاهده وب‌سایت آلونک بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH