لنوو ZUK Edge با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ رسما معرفی شد

شرکت چینی لنوو به‌طور رسمی از دستگاه جدید خود یعنی ZUK Edge رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در کنفرانسی آنلاین معرفی شد و حتی لنوو همانند یک پرچمدار جدید آن را به‌نمایش نگذاشت و بیشتر به معرفی مشخصات فنی و طراحی خاص آن پرداخت.

طراحی

دستگاه ZUK Edge از طراحی خاص خود بهره می‌برد و هیچ شباهتی به شیائومی Mi MIX ندارد. به‌علت استفاده از دکمه فیزیکی در زیر نمایشگر، این مدل قادر به کسب نسبت نمایشگر به بدنه شیائومی Mi MIX نیست و براساس اعلامیه رسمی تنها شاهد رقم ۸۶.۴ درصد هستیم. این گوشی هوشمند ابعادی برابر با ۷.۶۸ در ۷۴.۵ در ۱۴۲.۹ میلی‌متر دارد.

lenovo-zuk-edge-4

در جلوی این دستگاه و زیر نمایشگر دکمه فیزیکی قرار دارد که سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است و این مدل اولین گوشی هوشمند لنوو محسوب می‌شود که از سنسور اثر انگشت در زیر شیشه بهره می‌برد. همانطور که از شایعات می‌دانیم، ZUK Edge تنها در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد که رنگ مشکی آن ظاهری جذاب‌تر دارد. هر دو نمونه از بدنه فلزی یکپارچه بهره برده و پنل جلویی نیز با شیشه محافظ ۲.۵D پوشانده شده است، برخلاف نحوه نامگذاری این دستگاه شاهد استفاده از نمایشگر مسطح هستیم.

مشخصات فنی

به‌سراغ مشخصات فنی می‌رویم، این دستگاه به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده و قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز تامین می‌کند. لنوو ZUK Edge در دو نسخه با رم ۴ و ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد که هر دو نمونه دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی هستند که به‌احتمال زیاد می‌توان آن را با افزودن کارت حافظه خارجی افزایش داد.

lenovo-zuk-edge-7

در پشت این دستگاه از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED استفاده شده و همچنین دوربینی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. این گوشی هوشمند دارای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری بوده و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

lenovo-zuk-edge-8

علاوه بر دستگاه بالا لنوو از ZUK Edge L نیز رونمایی کرد که با جعبه سفارشی کادویی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این نسخه سفارشی توسط Lee Min Ho (یک بازیگر محبوب در کشور کره جنوبی) طراحی شده است.

lenovo-zuk-edge-3-1

قیمت

لنوو برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایت، قیمتی برابر با ۲۲۹۹ یوان (۳۳۰ دلار) را درنظر گرفته و نمونه بالاتر آن با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۲۴۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) دارد، مدل سفارشی ZUK Edge L نیز ۲۴۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. از همین امروز کاربران می‌توانند نسخه موردنظر خود را سفارش دهند، درحالی‌که فروش آن از تاریخ ۱ ژانویه شروع خواهد شد.

lenovo-zuk-edge-10

lenovo-zuk-edge-11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH