Credit Suisse: ال‌جی سال آینده در حدود ۵ میلیون نسخه از پرچمدارش را به‌ فروش می‌رساند

کمپانی ال‌جی در سال ۲۰۱۶ فکر می‌کرد که طراحی ماژولار پرچمدارش بتواند شکستی برای گلکسی S7 سامسونگ باشد. با وجود این که ال‌جی G5 از قابلیت‌های خاصی برخوردار بود که گلکسی S7 از آن‌ها بی‌بهره بود، اما پیچیدگی که در بخش ماژولاری G5 وجود داشت باعث شد که محبوبیت آن‌چنان زیادی میان کاربران پیدا نکند.

به هر حال ال‌جی G5 به موفقیتی که خود کمپانی به دنبالش بود، دست نیافت. بعضی‌ها اعتقاد دارند که باید ال‌جی V20 را به‌عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۶ ال‌جی نامید. ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمند با اندروید نوقاست و همچنین دارای گواهی‌های مقاومتی نظامی است. گوریلاگلس ۴، نمایشگر QHD با اندازه ۵.۷ اینچ، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و دوربین دوگانه از دیگر مشخصات موجود در V20 هستند.

ال‌جی G6 هم زمانی معرفی خواهد شد، که سامسونگ از پرچمدار جدیدش رونمایی کرده و ال‌جی باید بتواند حرف زیادی در برابر سامسونگ داشته باشد. علاوه بر گلکسی S8، پرچمدار شرکت اچ‌تی‌سی هم در این زمان وجود خواهد داشت. تا به امروز طبق شایعات منتشر شده، ال‌جی G6 قرار است در برابر آب مقاوم باشد. همچنین خبرهایی به گوش رسیده که G6 دیگر قابلیت ماژولاری و باتری قابل تعویض نخواهد داشت.

کمپانی Credit Suisse انتظار دارد که ال‌جی در سال آینده چیزی حدود ۵ میلیون G6 را به فروش برساند. احتمال دارد که این گوشی از ال‌جی پی و شارژر بی‌سیم پشتیبانی کند که در این صورت ال‌جی پی از سرویس MST استفاده خواهد کرد.
این سرویس نه‌ تنها با سیستم‌های POS کار می‌کند بلکه از سیستم‌های پرداختی قدیمی‌تر هم پشتیبانی خواهد کرد. توسط این قابلیت، سیستم پرداخت ال‌جی هم مانند سیستم پرداخت سامسونگ به زودی در ۹۰ درصد مناطق قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH