پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام HTC U 11 معرفی می‌شود

اج‌تی‌سی ماه آینده میلادی از پرچم‌دار جدیدش رونمایی خواهد کرد، این کمپانی روز گذشته تاریخ 16 آوریل را به عنوان زمان رونمایی از پرچم‌دار آتی خود اعلام کرد. حالا با توجه به گفته‌های اوان بلاس، لو دهنده معروف محصولات تکنولوژی، نام نهایی این پرچم‌دار HTC U نخواهد بود، بلکه در خرده فروشی‌ها با نام HTC U 11 شناخته خواهد شد. به نظر می‌رسد از آن‌جایی که HTC U یازدهمین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی است، این کمپانی نام U 11 را برای آن برگزیده است. این مدل جایگزین HTC 10 خواهد بود که پرچم‌داری این کمپانی را در سال 2016 برعهده داشته است. پرچم‌دار آتی اچ‌تی‌سی پیش‌تر با کدنام HTC Ocean در خبرهای گوناگونی حضور یافته بود.

HTC U 11 در پنج رنگ مختلف در دسترس خواهد بود، اگرچه در این گزارش نام رنگ‌ها عنوان نشده است، اما می‌توان حدس زد که دو رنگ سیاه و سفید در بین این 5 پنج رنگ وجود خواهد داشت. البته لازم به ذکر است قبلا رندرهایی از رنگ مشکی HTC U 11 منتشر شده است.

مطابق شایعات HTC U 11 از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح QHD استفاده می‌کند، از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همان‌طور که مشخص است با یک اسمارت‌فون واقعا قدرتمند روبه‌رو خواهیم شد که پرچم‌داری این کمپانی تایوانی را برای مدتی عهده‌دار خواهد بود. هم‌چنین گفته می‌شود HTC U 11 به قابلیت جالبی مجهز خواهد بود که می‌تواند ژست‌های حرکتی را از طریق بدنه اسمارت‌فون دریافت کند. این قابلیت در تیزر منتشر شده توسط اچ‌تی‌سی در روز گذشته به صورت تلویحی معرفی شده است اما برای مشاهده کاربرد دقیق آن بهتر است تا 16 آوریل صبر کنیم.

آخرین اسمارت‌فون‌های معرفی شده توسط اچ‌تی‌سی، U Ultra و U Play نام دارند که پس از نمایشگاه CES معرفی و هم‌اکنون برای خرید در دسترس هستند. HTC U 11 از نظر مشخصات از دو اسمارت‌فون یاد شده قدرتمندتر است و دلیل این برتری بیش‌تر به استفاده از اسنپدراگون 835 باز می‌گردد. بدون شک HTC U 11 یک پرچم‌دار هیجان‌انگیز خواهد بود و می‌تواند رقیب خوبی برای پرچم‌داران ال‌جی و سامسونگ باشد. همان‌طور که گفته شد معرفی این اسمارت‌فون در تاریخ 16 آوریل انجام می‌پذیرد، بنابراین بهتر است تا دریافت اطلاعات تکمیلی صبر کنیم.

1 در مورد “پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام HTC U 11 معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH