برگه اطلاعات افشا شده از گوشی همراه Moto E4 Plus موتورولا، باتری 5000 میلی‌آمپری را نشان می‌دهد

مشخصات گوشی همراه جدید شرکت موتورولا افشا شد. اطلاعات گوشی موتورولا Moto E4 Plus از طریق برگه اطلاعات منتشر شده در فضای وب، به بیرون درز کرده است. شماره مدل که در این برگه MOTO XT 1770 بوده و پردازنده آن مدیاتک MT6737 است. نمایشگر این گوشی هوشمند 5.5 اینچ بوده که با یک گلس 2.5D محافظت می‌شود. رزولوشن نمایشگر در این گزارش ارائه نشده است. رم دستگاه 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت بوده، که با استفاده از حافظه جانبی microSD تا 128 گیگابایت می‌توان آن را ارتقا داد.

باتری قدرتمند دستگاه، 5000 هزار میلی‌آمپر است که باید به‌خوبی با پردازنده مدیاتک هماهنگ شود تا عمر باتری بالایی را ارائه کند. باتری دستگاه قابل جداسازی است بنابراین در صورت بروز مشکل می‌توان به راحتی آن را تعویض کرد. دوربین سلفی گوشی 5 مگاپیکسل و دوبین اصلی آن سنسور 13 مگاپیکسل دارد. دستگاه 144 میلیمتر طول، 72.3 میلیمتر عرض و 10 میلیمتر ضخامت، برای جا دادن باتری دارد. با وجود اینکه 10 میلی‌متر ضخامت زیادی نیست ولی در مقایسه با گوشی‌های باریکی مثل Moto Z زیاد به نظر می‌رسد. با وجود اینکه اطلاعات افشا شده رزولوشن صفحه نمایش را بیان نکرده است اما براساس گزارش‌های ورژن غیر پلاس آن، می‌توان حدس زد که رزولوشن صفحه 720 در 1280 است. البته امکان دارد که صفحه نمایش به 1920 در1080 ارتقا پیدا کرده باشد.

گوشی همراه Moto E4 Plus تنها یکی از هفت گوشی جدید مبتنی بر پردازنده مدیاتک MT6737 شرکت موتورولا است. اگر شایعات درست باشند گوشی همراه ارائه شده برای بازارهایی مثل چین و هند که با گوشی‌های مثل ZUI آشناتر هستند و تمایل به این نوع گوشی‌ها دارند، مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH