شیائومی Mi Max 2 با 4 گیگابایت رم رسما معرفی شد

هفته گذشته شیائومی اعلام کرده بود که یک گوشی هوشمند جدید را در این هفته رونمایی می‌کند و مطمئنا به‌ اندازه کافی در وعده خود صادق خواهد بود. حال این کمپانی طبق وعده داده شده از آخرین ساخته خود که Mi Max 2 نام گرفته، پرده برداری کرده است. با اینکه در گذشته اسمارت‌فون‌های قدرتمندتری از شیائومی دیده‌ایم، اما می‌توان گفت که این مورد به‌دلیل باتری بزرگ خود یکی از هیجان‌ انگیز‌ترین آن‌هاست.

ما مطمئن هستیم که باتری شیائومی می مکس 2 نقطه عطفی در فروش آن خواهد بود. این تلفن همراه هوشمند از یک باتری غول پیکر 5300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که کاربران را تا 2 روز از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد کرد؛ در‌حالی که اغلب اسمارت‌فون‌های موجود به‌سختی یک روز را دوام می‌آورند. هم‌چنین کمپانی شیائومی ادعا می‌کند، قابلیت شارژ سریع به‌کار رفته در این گوشی هوشمند می‌تواند 68 درصد را در مدت یک ساعت پر کند که با توجه به حجم باتری، بسیار سریع محسوب می‌شود.

شیائومی می مکس‌ 2 در قلب خود پردازنده اسنپدراگون 625 را همراه با 4 گیگابایت رم جای داده است. هم‌چنین در بخش دوربین، یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو، این گوشی هوشمند را همراهی می‌کنند. شیائومی در می مکس 2 از پورت USB نوع C بهره برده و آن را در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد.

شیائومی می مکس‌ 2 در آمریکا به‌فروش نخواهد رسید ولی در سایر بازار‌ها قیمت آن از 247 دلار شروع می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH