گوشی‌های ایسوس ذن‌فون 3 و ذن‌فون 3 مکس در ایران رونمایی شد

شب گذشته و در سمیناری که با حضور مدیران ایسوس و خبرنگاران در رستوران ایسترن پالاس تهران برگزار شد، این شرکت تایوانی به صورت رسمی از دو گوشی ذن‌فون 3 و ذن‌فون 3 مکس خود در ایران رونمایی کرد.

در ابتدای این سمینار، ارون تای، مدیر توسعه بازار ایران ضمن خوش آمدگویی به حاضران در سخنانی کوتاه گفت: فلسفه ایسوس همیسشه این بوده که بهترین محصول را برای کاربر نهایی خودش تولید کند. قبل از سال جدید محصولات ایسوس در بازار موجود شد و در جاهایی چون دی‌جی‌کالا و بامیلو به‌صورت آنلاین نیز حضور پیدا کردیم.

از حضور شما مهمانان عزیز بسیار خرسند هستیم و خواهش داریم که پس از این صحبت‌ها، محصولات ایسوس را از لحاظ ساختار و رابط کاربری بررسی کنید.

پس از وی، پیام ابراهیمی، مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس در ایران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ایسوس در زبان یونانی به معنای خرد و دانایی است. جالبه که بدانید علت تشکیل این شرکت همکاری در ساخت مادربردهای اینتل در سال ۱۹۸۰ بود که سپس کارشان را توسعه دادند تا به امروز رسیدیم.

تعداد پرسنلی که در این شرکت در حال کار هستند ۱۷هزار نفر است که ۳۰ درصد آن‌ها به بخش تحقیق و توسعه اختصاص یافته‌اند. درآمد سالیانه این شرکت بالغ بر ۱۴ میلیارد دلار در سال است. سبد محصولات ایسوس در تمام عرصه‌ها حضور دارد. پایه اصلی این شرکت در بخش آی‌تی بوده که در سگمنت‌های مختلفی تا به حال محصولا گوناگونی ارایه شده و الان این تنوع افزایش یافته است.

از سال ۲۰۱۴ ایسوس کالای موبایل به همراه اکسسوری‌ها را به بازار ارایه داده است. یک سری کلیات و رنکینگ‌های بین المللی وجود دارد. در تولید مادربرد ایسوس رتبه اول را داشته و تا به حال ۵۰۰ میلیون مادربرد را تولید کرده‌ایم که اندازه آن‌ها ۴برابر طول کره زمین است! این شرکت بیشترین فروش را در بخش کارت‌های گرافیک داشته و ۷ بار نیز رکورد بین المللی زده است. در بخش نوت بوک‌های ۱۳ اینچی هم مقام اول دنیا در اختیار ایسوس است و در قسمت نوت‌بوک‌های با کاربری عام در آسیا رتبه اول و در دنیا دارای مقام دوم هستیم.

از سال ۲۰۱۴ فعالیت در بخش موبایل را درایسوس آغاز شده است. گوشی‌های ذن‌فون توانسته‌اند در بخش‌هایی چون آسیای جنوب شرقی بالاترین فروش را به‌دست بیاورد. در ژاپن اول بوده و در جاهایی چون اندونزی مکان دوم را کسب کرده‌اند.

مجله فوربز درباره گوشی جدید ذن‌فون ۳ دلوکس این جمله را گفته: دن‌فون ۳ تعریف جدیدی از گوشی‌های هوشمند را ارایه کرده است!

هدف‌گذاری که با عرضه این گوشی‌ها انجام شده، این است که بتوانیم جز ۵ برند تاپ بازار ایران شده و امیدواریم با وجود تیم قوی داخلی و ساپورت‌هایی که داریم، چنین هدفی را محقق سازیم.

بعد از پیام ابراهیمی، نوبت به سید هادی چاوشی، مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در ایران رسید تا در ارتباط با دو گوشی جدید این شرکت به ایراد سخنرانی بپردازد. وی گفت: در طراحی این گروه دقت زیادی انجام دادیم. تمام زاویه‌های گوشی ذن‌فون ۳ با الماس خاصی برش خورده تا این زاویه 2.5D را ایجاد کرده است. در ذن‌فون۳ از حسگر اثر انگشت بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده و قادر است به صورت ۳۶۰ درجه انگشت شما را شناساسی کرده و در ۰.۲ ثانیه عمل ورود به گوشی را انجام دهد.

صفحه نمایش عریض و زییایی دارد که ۷۵.۶درصد کل صفحه دستگاه را تشکیل داده و تلاش شده تا از بیشترین فضای جلوی دستگاه استفاده کنیم. حاشیه صفحه تنها ۲.۱ میلی‌متر است و در ۴ رنگ این دستگاه تولید شده است که شامل سورمه‌ای تیره، نقره‌ای، طلایی و آبی روشن است که البته سه رنگ نخست وارد بازار ایران خواهد شد.

دوربین این گوشی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی سونی استفاده کرده که ۶ لایه دارد و اگر گوشی را نگاه کنید، یک برجستگی بر روی دوربین می‌بینید اما این ضعف آن نیست، بلکه از محافظ سفایر بر رویش استفاده کرده‌ایم. دوربین سلفی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی بوده و تصاویر بسیار وایدی با ۸۴درجه می‌گیرد.

از سه فناوری خاص در این دوربین استفاده شده تا بتوانیم در محیط بیرونی، محیط داخلی و سوژه در حال حرکت، فوکوس بسیار خوبی را داشته باشیم. همچنین از تثبیت کننده تصویر ۴ جهته بر روی دوربین این گوشی استفاده شده است که جلوی تار شدن عکس را می‌گیرد.

کیفیت 4K توسط دوربین فیلمبرداری آن گرفته شده و شما می‌توانید شفافیت و رنگ‌های واقعی را مشاهده کنید. به‌طور کلی تکنولوژی پیکسل مستر۳ به ما آپشن‌های بسیار خوبی می‌دهد که می‌توان دوربین آن را با سامسونگ گلکسی A7 مقایسه کنیم و متوجه برتری بسیار زیاد آن شویم.

ما ادعا داریم دن‌فون ۳ قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند یک کاربر معمولی را از لپ‌تاپ بی‌نیاز کند. فناوری کم کم در حال حرکت به سمتی است که موبایل جای تبلت و لپ‌تاپ را می‌گیرد. ما در حال حرکت به همین سمت هستیم و نخستین گوشی با اسنپدرگوان ۶۲۵ بر روی این گوشی استفاده شده است.

این مدل قادر است تا عملکرد بسیار سریعی را به ما بدهد، از فناوری شارژ سریع در این گوشی استفاده کرده‌ایم که با ۵ دقیقه شارژ، قابلیت ۲ ساعت صحبت کردن در شبکه 3G را می‌دهد.

سپس چاوشی درباره گوشی دیگر این کمپانی گفت: ایسوس هرجا که از واژه مکس استفاده می‌کند به باتری آن اشاره دارد. گوشی ذن‌فون مکس دارای باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری است که به نوعی شما همیشه یک پاوربانک را همراه خود دارید. بدنه این مدل کاملا آلومینیومی بوده و دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است. این گوشی ۳۰ روز در حالت آماده به کار روشن خواهند ماند. ۲۰ ساعت مکالمه مداوم در شبکه 3G و ۲۰ ساعت وب‌گردی با ۱۹ ساعت توانایی پخش فیلم را دارد.

یک قابلیت دیگر این گوشی این است که در جعبه یک کابل مخصوص دارد که آن را تبدیل به پاور بانک می‌کند، البته در صورتی‌که شارژ دستگاه بالای ۵۰درصد باشد.

دوربین این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی با لنز سونی است. یک قابلیتی که دارد این است که در حالت نور کم شما عکس‌های بسیار خوبی را با آن می‌توانید بگیرید. سنسور اثر انگشتش در ۰.۳ ثانیه عمل ورود را انجام می‌دهد که نسبت به گوشی ذن‌فون۳ به اندازه ۰.۱ ثانیه کندتر است.

در مدل ذن‌فون ۳ ما دو مدل را وارد بازار کردیم که به‌زودی مدل‌های جدیدتری چون ذن‌فون ۳ زوم و دن‌فون ۳ دلوکس هم که در رده بالاتری هستند، وارد بازار ایران می‌شوند. درباره دیر وارد شدن این گوشی‌ها به بازار ایران باید بگوییم که ایسوس توقف کوتاهی در بازار داشت و به خاطر برخی مشکلات، مکثی جهت ورود کالا به ایران ایجاد شد. اما برای ذن‌فون ۴ ما این وعده را می‌دهیم که با فاصله خیلی کم‌تر آن را وارد بازار ایران کنیم. قیمت این گوشی‌ها هم برای ذن‌فون۳ مبلغ ۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان و برای ذن‌فون۳ مکس ۹۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH