تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی C10 با دوربین دوگانه منتشر شد

انتظار می‌رود سامسونگ در سال ۲۰۱۷ چهار مدل اسمارت‌فون مجهز به دوربین دوگانه را معرفی و روانه بازار کند. گلکسی C10 یکی از مدل‌هایی است که انتظار می‌رود به این نوع سنسور مجهز شود و گلکسی نوت 8، گلکسی C7 2017 و گلکسی J7 2017 سه مدل دیگری هستند که از این نوع سنسور بهره خواهند گرفت.

به‌تازگی تصاویری واقعی از یک اسمارت‌فون سامسونگ با دوربین دوگانه منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گلکسی C10 است. البته در این تصویر می‌توانیم خطوط آنتن با طراحی خاص سامسونگ را هم مشاهده کنیم.

یکی از مباحثی که درباره اسمارت‌فون‌های آتی سامسونگ وجود دارد این بوده که مشخص نیست کدام مدل زودتر از بقیه می‌تواند دوربین دوگانه خودش را به نمایش بگذارد. برخی می‌گویند گلکسی نوت 8 اولین اسمارت‌فون سامسونگ با این ویژگی خواهد بود و برخی شانس گلکسی C10 را بیشتر می‌دانند. هم‌چنین مشخص شده که معرفی گلکسی نوت 8 امسال کمی زودتر و در تاریخ ۲۳ آگوست انجام خواهد گرفت. به‌هرحال هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که کدام مدل اولین اسمارت‌فون سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود.

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی C10 می‌توان به مجهز شدن به نمایشگری ۶ اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی اشاره کرد. نسخه مخصوص به ایالات متحده گلکسی C10 با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲ عرضه خواهد شد و در سایر نقاط مدل مجهز شده به چیپست اگزینوس 7872 در دسترس خواهد بود.

میزان رم گلکسی C10، شش گیگابایت است و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. وظیفه تولید نیرو در این هندست را یک سلول ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برعهده دارد که می‌تواند شارژدهی طولانی مدت را تضمین کند.

با نگاه کردن به تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که گلکسی C10 در زیر دکمه کنترل حجم صدا یک کلید اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی خواهد داشت. بدین ترتیب این گوشی هوشمند اولین مدل مجهز به این کلید پس از خانواده گلکسی S8 است.

انتظار می‌رود این اسمارت‌فون با قیمت پایه ۵۱۵ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH