عرضه ایرپاد

اپل تولید هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد خود را افزایش می‌دهد

اگرچه در ابتدا به دلیل طراحی و قیمت بالا، ایرپاد اپل جدی گرفته نشد ولی بعد از مدتی تبدیل به یک محصول مشتری‌پسند شد. این موضوع قابل تایید است که ایرپاد گران‌قیمت بوده ولی قابلیت‌ها و مشخصه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان این قیمت را توجیه نمود. گذشته از طراحی فوق‌العاده آن، بیشتر قسمت‌های ایرپاد درون گوش شما قرار گرفته، کیفیت صدای آن بی‌نظیر بوده و متصل شدنش با دستگاه اپل بسیار ساده و بدون مشکل است.

متاسفانه به دلیل محدود بودن تولید ایرپاد و محبوبیت بالایی که این محصول پیدا نموده، کمپانی اپل با مشکل فراهم نمودن آن مواجه است. البته براساس صحبت‌های مدیرعامل این کمپانی، تیم کوک در Apple’s earnings call این شرکت به دنبال افزایش تولید این محصولات برای تأمین درخواست‌های بیش‌ از حد کاربران برای این نوع هدفون است.

تیم کوک در ادامه سخنرانی خود در مورد تولید ایرپاد گفت:

ما بر روی پروژه تامین نیازها و درخواست مشتریان در خصوص ایرپاد به‌سختی کار می‌کنیم تا بتوانیم ظرفیت تولید ایرپاد را افزایش داده و هر چه سریع‌تر آن‌ها را برای مشتریان آماده کنیم، ولی بااین‌ وجود توانایی رفع هجمه درخواست‌ها را نداریم.

هنوز بر ما معلوم نیست که علت کمبود این محصول در بازار چیست ولی تنها حدسی که می‌توانیم بزنیم این است که درخواست‌ها برای این محصول بسیار بالا و فراتر از انتظار است.

ایرپاد

موضوع اشاره‌ شده در بالا می‌تواند به دلیل شایعاتی باشد که در مورد مشکلات تولید مطرح‌ شده بود. البته نمی‌توان به‌صورت قطعی این موضوع را بیان و تایید نمود. ازنظر ما تنها دلیلی که می‌تواند علت اصلی کمبود این هدفون در بازار باشد، محبوبیت بسیار زیاد این محصول بوده و به‌نظر می‌رسد که این هدفون‌ها نسبت به دیگر محصولات اپل مانند اپل واچ می‌تواند پتانسیل و محبوبیت بیشتری در میان کاربران داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH