سامسونگ تایید کرد؛ دستگاه پوشیدنی جدید این شرکت در راه است

با گذشت چندین ماه از عرضه اسمارت‌واچ سامسونگ Gear S3، اکنون علاقه‌مندان به محصولات هوشمند منتظر خبرهای جدیدی در خصوص نسل جدید اسمارت‌واچ‌ و یا محصول پوشیدنی جدید این شرکت هستند. متاسفانه تا به‌امروز، اطلاعات دقیقی در خصوص این محصول که با نام احتمالی Gear S4 و یا هر اسم دیگری معرفی خواهد شد، به بیرون درز نکرده بود.

تا این‌که ساعاتی پیش، خبرهای دست‌اولی در فضای وب منتشر شد که از تصمیم این شرکت کره‌ای برای تولید یک دستگاه پوشیدنی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند. سامسونگ به‌تازگی، ایمیلی را به برخی از اعضای پروژه SmartLab Plus خود ارسال کرده و از آن‌ها خواسته تا نظر خود را در رابطه با محصول پوشیدنی جدید که در آینده عرضه می‌شود، اعلام کنند.

اگرچه این محصول جدید به نظر تنها یک ساعت هوشمند صرف نخواهد بود و با توجه به آن‌چه که سامسونگ در ایمیل خود به آن اشاره کرده، چیزی هم فراتر از یک ردیاب فعالیتی خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه حداکثر راحتی برای کاربران به دنبال خواهد داشت و از بدنه‌ای کوچک بهره می‌برد. بند آن نیز علاوه‌بر ضخامت کم، از قابلیت تعویض برخوردار است و کاربران می‌توانند آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

با توجه به توضیحات سامسونگ، این محصول شبیه به یک دستگاه پوشیدنی است که ترکیبی از قابلیت‌های اصلی یک ساعت هوشمند و ردیاب سلامتی را در خود جای خواهد داد. همچنین می‌بایست به گونه‌ای طراحی شود تا بتواند برای همه افراد قابل استفاده باشد و از مقاومت بالایی نیز در برابر نفوذ آب برخوردار باشد تا کاربر بدون کوچک‌ترین نگرانی، حتی در حین شنا نیز از دستگاه استفاده کند.

سامسونگ

از دیگر ویژگی‌هایی که برای این محصول ذکر شده می‌توان به ردیابی فعالیت، مدیریت وزن و کالری، ثبت فعالیت‌های ورزشی و ارائه دستورالعمل‌های خاص برای ورزشکاران اشاره کرد. به‌گفته سامسونگ، این دستگاه از رابط کاربری جدیدی بهره خواهد برد که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن با دستگاه ارتباط برقرار کند.

پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه، چیزی بین دست‌بند هوشمند گیر فیت (Gear Fit) و ساعت‌های هوشمند سری Gear S این شرکت باشد. بااین‌حال، فعلا نمی‌توان در این رابطه با قاطعیت سخن گفت و باید دید که مدیران سامسونگ در این رابطه چه تصمیمی ‌را اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH