گوشی ZenFone 4 در تاریخ 17 آگوست به رسمی در بازار جهانی معرفی خواهد شد

گوشی ZenFone 4 در تاریخ 17 آگوست به صورت رسمی معرفی خواهد شد

پس از حرف و حدیث‌های بسیار درباره رونمایی از چهارمین سری گوشی‌های ZenFone کمپانی ایسوس در تاریخ 19 آگوست، سایت رسمی این سازنده اعلام کرد که از گوشی ZenFone 4 در مراسمی در روز 17 آگوست برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهد کرد.

دعوتنامه کمپانی ایسوس برای این مراسم، نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد ZenFone 4 را در کشور فیلیپین معرفی کند،‌ درحالی‌که سایت رسمی ایسوس بیان کرد که کنفرانس رونمایی از این اسمارت‌فون در تایپه، پایتخت کشور تایوان، برگزار خواهد شد و همچنین این سایت ثبت‌نام برای رویداد پیش‌رو را آغاز کرده و همه هوادارانی که علاقمند به حضور در این مراسم هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت از تاریخ سوم تا ششم آگوست برای حضور در این رویداد نام‌نویسی کنند.

گوشی ZenFone 4 در تاریخ 17 آگوست به رسمی در بازار جهانی معرفی خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که نسخه رسمی گوشی ZenFone 4 که برای بازار جهانی درنظر گرفته شده، در مراسم کشور تایوان رونمایی می‌شود و مدل دیگری از این گوشی که قرار است در بازار محلی کشور فیلیپین عرضه شود، در روز 19 آگوست در همین کشور پرده‌برداری خواهد شد. علاوه‌بر این موضوع، ایسوس برای فروش بهتر و بیشتر دیدن شدن این موبایل، از یک بازیگر محبوب کشور کره جنوبی به نام Gong Yoo، در تیزر رسمی این اسمارت‌فون استفاده کرده است. تایوانی‌ها برای این تلفن‌هوشمند یک دوربین اصلی دوگانه با طراحی دایره‌ای شکل درنظر گرفته‌اند که در کنار آن‌ها نیز فلش LED قرار دارد. از دیگر مشخصات دوربین این موبایل،‌ می‌توان به بهره‌گیری از زوم اپتیکال 2 برابر اشاره کرد.

یسیاری از علاقمندان به خرید سری گوشی‌های ZenFone، انتظار دارند که ایسوس از همه مدل‌های این گوشی در تاریخ یاد شده (17 آگوست) رونمایی کند ولی هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره این مراسم و اسمارت‌فون‌هایی که قرار است معرفی شوند، ذکر نشده و مشخص نیست که این مراسم یک کنفرانس انحصاری برای پرده‌برداری از سری موبایل‌های ZenFone است یا خیر. براساس شایعات، این سری از گوشی‌های ایسوس، شامل 4 مدل مختلف به نام‌های ZenFone 4 که یک گوشی میان‌رده مجهز به اسنپ‌دراگون 660، ZenFone 4 Pro در قامت یک پرچمدار، ZenFone 4V و ZenFone 4 Selfie با یک دوربین سلفی قدرتمند است. احتمالا ZenFone 4V تنها اسمارت‌فون از این سری باشد که به صورت جداگانه روز 21 ماه آگوست در شهر رم معرفی و فقط در بازار ایالات متحده عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH