انتشار تصویری از باتری 3300 میلی‌آمپری گلکسی نوت 8

ارائه فبلت بی‌نظیر گلکسی نوت 7 از طرف شرکت سامسونگ و استقبال بالای کاربران از این محصول، سامسونگ را در آستانه رکوردشکنی در خصوص فروش محصولات خود قرار داده بود؛ اما مشکل به‌وجود آمده در باتری این محصول و تبعات بعدی آن موجب شد تا شرکت پس از اعلام دو فراخوان برای جمع‌آوری فبلت‌ها از بازار، در نهایت مجبور به باز پس‌گیری فبلت‌های فروخته شده شود.

بعد از مدتی گلکسی نوت FE در کشور کره جنوبی ارائه شد؛ ترکیبی از قطعات غیر قابل استفاده گلکسی نوت 7 و قطعات بازسازی شده شرکت سامسونگ، که در نهایت رضایت خاطر کاربران را فراهم آورده است. سامسونگ مجبور شد در این محصول گنجایش باتری را از 3500 میلی‌آمپر به 3200 میلی‌آمپر تغییر دهد تا دچار مشکلات نسخه قبلی نشود.

گلکسی نوت 8

و در نهایت به گلکسی نوت 8 می‌رسیم؛ محصولی که قرار است در تاریخ 23 آگوست شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. تصویری از باتری این محصول منتشر شده و به وضوح می‌توان 3200 میلی‌آمپری بودن آن را که بر روی باتری نوشته شده، مشاهده کرد. همگی منتظر آن بودند تا سامسونگ بار دیگر در این خصوص قدرت‌نمایی کند، به خصوص پس از استفاده از سلول‌های 4000 میلی‌آمپری در باتری گوشی Galaxy S8 Active. البته برای اظهار نظر قطعی در این خصوص باید اندکی بیشتر و تا رونمایی رسمی این فبلت منتظر ماند.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH