5 دلیل برای آنکه هواوی P10 لایت را بخریم

هواوی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در دنیا دانست. این شرکت چینی به‌خوبی مسیر پیشرفت را می‌شناسد و تاکنون نشان داده است که می‌تواند هر روز قدرتمندتر از پیش ظاهر شود. بازار اسمارت‌فون‌های میان‌رده یکی از بخش‌هایی است که هواوی توجه ویژه‌ای را به آن دارد و هرساله چند مدل مختلف را برای این رده معرفی و روانه بازار می‌کند. هواوی P10 لایت نسخه تضعیف‌ شده پرچم‌دار کنونی این شرکت است که با توجه به قیمت مناسب و مشخصات خوب خود توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

در ادامه قرار است بر مهم‌ترین ویژگی‌های این هندست دوست داشتنی نگاهی داشته باشیم؛ با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

طراحی حرفه‌ای

مطمئنا زمان استفاده از اسمارت‌فون‌هایی که هیچ توجهی به بخش طراحی نداشته‌اند به پایان رسیده است و حالا ظاهر اسمارت‌فون‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که اکثر کاربران آن را مد نظر دارند. هواوی در اسمارت‌فون‌های بالارده خود به خوبی نشان داده است که در طراحی چیره دست بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هواوی P10 لایت

توجه کاربران به اسمارت‌فون‌های میان‌رده موجب شد که هواوی جز اولین کمپانی‌هایی باشد که بخش طراحی در این رده را ارتقا می‌بخشد. هواوی P10 لایت طراحی چشم‌نوازی دارد و بدنه مستحکم آن می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. استفاده از بدنه‌ای شیشه‌ای در کنار شاسی فلزی که به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند از این هندست یک اسمارت‌فون زیبا را ساخته است. البته جذب اثر انگشت به واسطه استفاده از شیشه در پنل پشتی یکی از ایراداتی است که می‌توان به این محصول وارد کرد، با این حال هواوی P10 لایت با توجه به رده قیمتی‌اش طراحی چشم‌نوازی دارد.


سخت‌افزار مناسب

هواوی P10 لایت از چیپست کایرین 658 استفاده می‌کند که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. استفاده از این سخت‌افزار می‌تواند تضمین کننده سرعت مناسب در هنگام فعالیت‌های روزانه و حتی انجام دادن بازی‌های نیمه سنگین و بعضا سنگین باشد. استفاده از نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول‌ اچ‌دی، تراکم پیکسلی 424ppi را به ارمغان آورده است که خوانایی بسیار خوب این پنل را به نمایش می‌گذارد. میزان نور نمایشگر اگر چه در مقایسه با پرچم‌داران کم است اما در میان اسمارت‌فون‌های هم قیمت میزان نور صفحه و اشباع رنگی خوبی را شاهد هستیم.

این اسمارت‌فون به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت را نیز داراست. اسکنر اثر انگشت آرام گرفته در پشت این هندست سرعت و دقت بسیار بالایی دارد و عملکرد آن به‌گونه‌ای خواهد بود که شما را شگفت‌زده کند.


استفاده از آخرین نسخه اندروید

یکی از مشکلاتی که اکثر اسمارت‌فون‌های میان‌رده از آن رنج‌ می‌برند؛ استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید بوده که متاسفانه اکثر شرکت‌های سازنده پشتیبانی مناسبی را در این زمینه ارایه نمی‌کنند؛ هواوی P10 لایت از اندروید نوقا استفاده می‌کند که حالا با رابط کاربری اموشن نسل 5 همراهی می‌شود، در این نسخه از رابط کاربری هواوی شاهد افزوده شدن اپ دراور هستیم و تغییرات انجام پذیرفته عملکرد کلی آن‌ را بهبود بخشیده و حالا دیگر نمی‌توان این رابط کاربری را شلوغ و سنگین دانست.

هم‌چنین مطابق وعده‌های هواوی این هندست حداقل هشتمین نسل از اندروید را هم دریافت خواهد کرد، به این ترتیب کاربران می‌توانند با خیالی آسوده‌تر این اسمارت‌فون را خریداری کنند.


دوربین مناسب

سنسور 8 مگاپیکسلی قرار گرفته روی این اسمارت‌فون به عنوان دوربین سلفی عملکرد قابل قبولی را ارایه می‌دهد. جزییات تصاویر در سطح خوبی هستند و به صورت کلی تصاویر با کیفیت مطلوبی ثبت می‌شوند.

هواوی P10 لایت

البته مطمئنا این هندست نمی‌تواند با پرچم‌داران به رقابت بپردازد اما در میان هم‌قطاران خود دوربین سلفی و اصلی خوبی را به همراه دارد. هم‌چنین دوربین اصلی این اسمارت‌فون وضوحی 12 مگاپیکسلی را دارد که در شرایط نوری خوب می‌تواند تصاویر مطلوبی را به ثبت برساند. گزینه‌های زیادی نیز برای تنظیمات عکاسی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در کم‌تر میان‌رده‌ای شاهد آن‌ها بوده‌ایم.


قیمت

هواوی P10 لایت هم‌اکنون با قیمت حدودی 950 هزار تومان در بازار ایران قابل خریداری است. استفاده از سخت‌افزار قدرتمند و به‌روز در کنار داشتن ظاهری حرفه‌ای و سطح بالا موجب می‌شود ارزش خرید این اسمارت‌فون بسیار بالا باشد. هم‌چنین به لطف حضور رسمی هواوی در ایران هزینه تعمیرات و خرید قطعات مورد نیاز بسیار پایین‌تر از سایر برندها بوده که خود می‌تواند نقظه عطفی برای این کمپانی چینی باشد.


جمع‌بندی

هواوی P10 لایت یک اسمارت‌فون با قیمت مناسب است که در کنار داشتن یک طراحی زیبا مشخصات سخت‌افزاری خوبی را هم ارایه می‌دهد. این هندست بیش‌تر برای کاربرانی مناسب است که قصد دارند بدون صرف هزینه‌های بالا یک اسمارت‌فون زیبا و قدرتمند را در اختیار داشته باشند.

http://itresan.com/170612/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-10-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH