اضافه شدن قابلیت فلاش برای سلفی در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن دوربین گوگل

کمپانی گوگل به‌تازگی آپدیتی جدید را برای اپلیکیشن دوربین خود عرضه کرده که با دریافت این آپدیت، اپلیکیشن نام‌برده به نسخه 4.4 ارتقا خواهد یافت. از جمله تغییرات مهم در این به‌روزرسانی می‌توان به اضافه شدن قابلیت فلاش برای سلفی اشاره کرد که می‌تواند برای عکاسی در محیط‌هایی با نور کم، به کمک کاربران بیاید.

برای دسترسی به این قابلیت، تنها کاری که کاربر می‌بایست انجام دهد این است که در حین گرفتن عکس‌های سلفی باید مطمئن شود که گزینه فلاش دوربین در حالت اتوماتیک و یا روشن قرار دارد. بدین ترتیب زمانی‌‌که دکمه ثبت عکس سلفی زده می‌شود، اپلیکیشن دوربین گوگل با تولید نور اضافی، کاری همانند فلاش را انجام می‌دهد.

اپلیکیشن دوربین گوگل

گفتنی است در این حالت، قبل از زدن دکمه ثبت عکس، صفحه نمایش گوشی با رنگ کرم و یا بژ پوشانده می‌شود و از این طریق، نور بیشتری برای گرفتن عکس سلفی بهتر به صورت فرد تابانده خواهد شد.

جدای از این قابلیت، تغییرات دیگری نیز در این به‌روزرسانی گنجانده شده که از میان آن‌ها می‌توان دابل‌تپ برای بزرگنمایی و سوایپ کردن برای جابجایی میان حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری اشاره کرد. در پایان باید گفت که این قابلیت تنها بر روی گوشی‌های سری پیکسل و نکسوس مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 و بالاتر قابل دریافت و استفاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH