5 دلیل برای خرید گلکسی A5 2017 سامسونگ

امروزه اسمارت‌فون‌های سامسونگ با ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی به‌ بازار می‌آیند. افراد بسیاری خواهان یکی از ساخته‌های هوشمند این کمپانی مشهور کره‌ای هستند ولی انتخاب یکی از آن‌ها که در طراحی تفاوت‌های اندکی با یکدیگر دارند، همواره خریداران را با مشکل مواجه می‌کند.

ما در این مطلب می‌خواهیم برای حل این معضل و انتخاب راحت‌تر خریداران، 5 دلیل را برای خرید گلکسی A5 2017 که از جدیدترین اسمارت‌فون‌های سری A سامسونگ است، عنوان کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.


ضد آب و خوش ساخت


گلکسی A5 2017 توانسته یکی از معدود ساخته‌های سامسونگ باشد که دارای قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد‌ و‌ غبار است. این محصول با برخورداری از گواهینامه IP68 تا عمق 1.5 متر و به‌مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب ایستادگی می‌کند. این ویژگی در‌کنار ترکیب موفق فلز و شیشه که توانسته این میان‌رده پر‌قدرت سامسونگ را در قالبی با طول 146.1، عرض 71.4 و ضخامت 7.4 میلی‌متر و با وزن 157 گرم گردآوری کند، خریداران بسیاری را متحیر می‌نماید. اگر به‌ تمام این ویژگی‌ها در‌کنار هم توجه کنیم، خواهیم دید که ما با دستگاهی خوش ساخت و با‌ توانایی‌های زیاد از سامسونگ روبه‌رو هستیم.


صفحه نمایش با کیفیت بالا

اصلی‌ترین جز از یک اسمارت‌فون که کاربران همواره در تعامل با آن هستند و هر‌گونه کمبود و ضعف در آن می‌تواند آن‌ها را بسیار ناراضی کند، بخش صفحه نمایش است. خوشبختانه سامسونگ در این محصول خود برای جلوگیری از بروز هر اعتراض در این زمینه، از نمایشگری با کیفیت بالا بهره گرفته است. این صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل و تراکم 424 پیکسل در هر اینچ به‌تنهایی می‌تواند هر کاربری را از خود راضی کند؛ حال آنکه در گلکسی A5 2017 این مشخصات در یک پنل سوپر امولد ظاهر شده و به‌خوبی بر کیفیت آن افزوده‌اند.

البته نباید از این نکته هم غافل شد که اغراق رنگی و تمایل نمایش رنگ سفید با حاله‌ای از رنگ زرد، بعضی کابران را ناراحت خواهد کرد. در گلکسی A5 2017، نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 71.5 درصد افزایش پیدا کرده که حتی در‌مقایسه با بعضی گوشی‌های هوشمند بالارده، رقم خوبی به‌حساب می‌آید. تمام این خصوصیت‌ها گلکسی A5 2017 سامسونگ را بیش‌ از پیش سرافراز می‌کنند.


سخت‌افزار پر‌‌توان

یک اسمارت‌فون خوب و همه‌چیز تمام باید بتواند ازعهده هرکاری برآید، از اجرای بازی‌های سنگین گرفته تا اجرای چند برنامه به‌صورت همزمان. برای رسیدن به چنین هدفی تلفن‌های همراه نیاز به چیپست و پردازنده گرافیکی پرقدرت به‌همراه رم کافی دارند. سامسونگ در گلکسی A5 2017 نیز برای تبعیت از این قائده چیپست 64 بیتی و هشت هسته‌ای اگزینوس 7880 را که در فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز به‌فعالیت می‌پردازد و توسط 3 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود، در‌کنار پردازنده گرافیکی مالی T830 MP2 قرار داده تا پرقدرت‌تر از‌ همیشه جوابگوی نیازهای کاربران باشد. این مجموعه به‌خوبی نیاز‌های هر خریداری را رفع کرده و از زیر هیچ مسئولیتی شانه خالی نمی‌نماید.

نیرو‌دهی این اسمارت‌فون توسط باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارای قابلیت شارژ سریع انجام می‌گیرد که خیال دارندگان را از کمبود انرژی راحت می‌کند. هم‌چنین محصول مذکور دارای فناوری Cat6 برای پشتیبانی از شبکه 4G، رابط ارتباطی پر‌سرعت USB نوع C، حسگر دقیق اثر انگشت در پنل جلویی و سنسور‌های ژیروسکوپ، فشار‌سنج، مجاورت، شتاب‌سنج و قطب‌نما است. تمامی این امکانات همراه‌ با قیمت مناسب، گلکسی A5 2017 را به یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار مبدل کرده است.


وجود دو دوربین قدرتمند

خرید گلکسی A5 2017
گلکسی A5 2017 در پنل پشتی و جلویی خود دو دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 را جای داده که می‌توانند به فیلمبرداری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه بپردازند. این دو دوربین که به‌وسیله فناوری‌های خاص سامسونگ تقویت شده‌اند به‌راحتی هر کاربری را از کیفیت خود خشنود خواهند کرد.

هرگاه به دوستان‌تان بگویید که دوربین سلفی اسمارت‌فون شما 16 مگاپیکسلی است تعجب کرده و می‌خواهند با آن به عکاسی بپردازند و از کیفیت بالای آن استفاده ببرند. یقینا این دوربین شما را شگفت‌زده خواهد کرد و نقصی در آن نخواهید یافت.
دوربین‌های گلکسی A5 2017 را می‌توان یکی از برترین نقاط قوت آن دانست.


رابط‌کاربری همه‌چیز تمام

خرید گلکسی A5 2017
در‌ گذشته رابط‌کاربری سامسونگ نقص‌های زیادی داشت و اصلا برای این برند پرسابقه خوب نبود، ولی پس از یک برهه زمانی همه‌چیز تغییر کرد تا هم‌اکنون آن را نقطه قوت محصولات این کمپانی بدانیم. این رابط کاربری با داشتن آیکون‌ها و بخش‌های زیبا و رنگارنگ، امکانات فراوان و اضافات کم، به بهترین وجه نیاز‌های کابران را مرتفع خواهد کرد. هم‌چنین قرار‌گیری این رابط در‌کنار نسخه ششم سیستم‌عامل اندروید بر توانایی‌های آن افزوده است.


جمع‌بندی
هرچند برای گلکسی A5 2017 نمی‌توان از‌نظر ظاهری و طراحی نقطه قوت ویژه‌ای یافت اما باید گفت که این تلفن همراه هوشمند یکی از بهترین محصولات سامسونگ با قیمتی مناسب است. این دستگاه میان رده، در حقیقت می‌تواند به عنوان یک بالارده خودنمایی کرده و با مشخصات و دوربین خود جوابگوی تمامی نیاز‌های خریداران باشد. اگر قصد خرید محصولی در بازه قیمتی 1.200.000 تا 1.300.000 تومان را دارید (مرداد 96)، این ساخته سامسونگ را از دست ندهید.

1 در مورد “5 دلیل برای خرید گلکسی A5 2017 سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH