گجت پوشیدنی جدید سامسونگ در کنفرانس 8 شهریور این شرکت در IFA 2017 معرفی می‌شود

شمارش معکوس برای آغاز یکی دیگر از بزرگ‌ترین گردهمایی‌ها‌ی بزرگان دنیای فناوری آغاز شده و هرچه به زمان شروع این مراسم نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و اطلاعات بیشتری در خصوص کمپانی‌ها‌ی شرکت‌کننده در این مراسم و همچنین محصولاتی که قرار است رونمایی شوند، به گوش می‌رسد.

در این بین، شرکت کره‌ای سامسونگ، همه ساله فرصت به دست آمده در این مراسم را مغتنم می‌شمارد و از نسل جدید محصولات هوشمند خود پرده برمی‌دارد. همان‌طور که می‌دانید کنفرانس اختصاصی این شرکت در 30 آگوست یعنی 8 شهریور برگزار خواهد شد و حال که تقریبا یک روز به شروع این رویداد باقی مانده، این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر، رسما از تصمیم خود برای معرفی نسل جدید محصول پوشیدنی خود در این کنفرانس خبر داد.

سامسونگ در این توییت رسما تایید کرده که تمرکز اصلی این مراسم بر روی معرفی گجت پوشیدنی جدید معطوف خواهد بود و با عبارت «Your New Normal»، این گجت را توصیف کرده است.

چندی روز قبل نیز اطلاعاتی در خصوص ساعت هوشمند گیر اسپرت (Gear Sport) منتشر شد و از این رو، پیش‌بینی می‌شود که این ساعت همان محصول مدنظر چشم بادامی‌ها برای کنفرانس فردا باشد.

گجت پوشیدنی

ازجمله ویژگی‌های مورد انتظار برای این گجت پوشیدنی می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری، نمایشگر لمسی دایره‌ای، سنسور ضربان قلب، وای-فای، بلوتوث و سیستم عامل تایزن 3.0 اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH