حس نوستالژی iOS 11 با برگرداندن تصاویر پس‌زمینه اولین آی‌فون

جدیدترین سیستم عامل اپل طبق اعلام قبلی و در موعد مقرر برای دستگاه‌های این شرکت منتشر شد. علاوه بر بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدید، iOS 11 برای کاربران امکان تجربه دوباره یک حس نوستالژیک را به ارمغان آورده است؛ تصاویر پس‌زمینه پیش‌فرض هوم اسکرین و لاک اسکرین اولین آی‌فون!

ظاهرا آی‌فون X تنها برنامه اپل به مناسبت دهمین سال تولید آی‌فون نبوده و بعلاوه ویژگی مذکور هنوز هم می‌توان منتظر اتفاقات دیگری در این خصوص بود.

شاید کسانی که تجربه کار با اولین آی‌فون را داشته‌اند، با خواندن مطالب بالا کمی سردرگم شده باشند؛ چرا که پس زمینه هوم اسکرین آی‌فون اولیه تنها صفحه‌ای سیاه بود که آیکون‌های مختلف بر روی آن قرار داشتند. هنوز هم جای سوال است که آن صفحه سیاه به علت نبود تصویر آنگونه بود یا خود تصویر سیاهی بود که در پشت زمینه قرار گرفته بود!

در هر صورت کاربران در آی‌فون جدید می‌توانند تصویری مشکی را به عنوان تصویر هوم اسکرین خود انتخاب کنند. والبته تصویر لاک اسکرین نیز، که در آی‌فون اولیه تصویر مشهور و زیبایی از کره زمین بود، در لیست تصاویر انتخابی آورده شده است و کاربران می‌توانند به لطف iOS 11 و دهمین سالگرد تولید آی‌فون یک بار دیگر این حس ناب را تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH