شیائومی برای بهینه‌سازی اسنپدراگون 845 برای می 7 در‌حال همکاری با کوالکام است

در اوایل ماه جاری میلادی شایعاتی که جزئیات کلیدی مرتبط با شیائومی می 7 را نشان می‌دادند، منتشر شدند. برطبق این گزارشات، پرچمدار بعدی این کمپانی به‌همراه چیپست اسنپدراگون 845 رونمایی خواهد شد. امروز یک منبع چینی ادعا کرده است که شیائومی و کوالکام در‌حال کار بر روی بهینه‌سازی نسخه دوم اسنپدراگون 845 هستند.

این منبع افزود که روند توسعه این اسمارت‌فون با سرعت ثابت در جریان است و انتظار می‌رود شیائومی آزمایش می 7 را در ماه نوامبر امسال آغاز کند. تست نهایی این گوشی هوشمند نیز ممکن است در ماه فوریه سال آینده رخ دهد. می 7 احتمالا به‌همراه صفحه نمایش OLED با اندازه‌ای بزرگ ارائه می‌شود. با این حال بعید به‌نظر می‌رسد که این محصول از سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر بهره ببرد.

در ماه ژوئن گزارشات ادعا کردند که گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL  گوشی‌هایی هستند که از چیپست جدید اسنپدراگون 836 استفاده می‌کنند. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهند این تراشه عرضه نمی‌شود و چیپ بعدی کوالکام اسنپدراگون 845 خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهند که اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ و از طریق فرآیند 10 نانو‌متری Low Power Early (LPE) FinFET ساخته می‌شود. پیش‌بینی شده است که این تراشه شامل ترکیبی از هسته‌های کورتکس A75، پردازنده گرافیکی آدرنو 630 و مودم X20 پشتیبانی کننده از فناوری LTE که قادر است سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد، خواهد بود.

گزارشات منتشر شده از شیائومی می 7 نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون دارای صفحه نمایش 6 اینچی از نوع OLED ساخته شده به‌وسیله سامسونگ است. انتظار می‌رود این نمایشگر از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی کند. هم‌چنین این محصول می‌تواند اولین تلفن همراه ساخته شیائومی باشد که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌نماید.

انتظار می‌رود که می 7 از طراحی شیشه و سرامیک مشابه می 6 بهره ببرد. قیمت در‌نظر گرفته شده برای خرید این پرچمدار تنها حدود 450 دلار برای نسخه دارای 6 گیگابایت رم است که نسبت‌ به سایر رقیبان بسیار عالی خواهد بود. گزارشات قبلی نشان می‌دهند که شیائومی می‌تواند گوشی هوشمند می 7 را در سه ماهه اول سال 2018 به‌نمایش بگذارد. بر مبنای شایعات، برند‌های رقیبی مانند سامسونگ و ال‌جی نیز کار بر روی پرچمداران آینده خود با نام‌های گلکسی اس 9 و ال‌جی G7 را از سه ماه اول سال آینده آغاز می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH