دستیار صوتی ویکی

یک تصویر جدید از نوکیا 9 منتشر شد و نوکیا 2 تاییدیه رگولاتوری روسیه را دریافت کرد

تاکنون خبرها و اطلاعات زیادی را از نوکیا 9 خوانده‌ایم، به‌تازگی یک تصویر از این پرچم‌دار منتشر شده است که کیس پشتی آن را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر می‌توانیم به وضوح مشاهده کنیم که نوکیا 9 از یک دوربین دوگانه بهره می‌گیرد.

نوکیا 9

از آنچه که تاکنون از مشخصات نوکیا 9 در شایعات و اخبار متعدد آمده می‌توان به استفاده از یک نمایشگر 5.5 اینچی امولد با نسبت تصویر 18 به 9 و هم‌چنین رزولوشن QHD+ اشاره کرد. این هندست در ابعاد 140.9 در 72.9 در 7.5 میلی‌متر عرضه خواهد شد، هرچند اگر بخواهیم ضخامت این هندست را با دوربین محاسبه کنیم، این رقم به 8.9 میلی‌متر می‌رسد. هم‌چنین گفته می‌شود این پرچم‌دار از اوایل سال 2018 و با قیمت 750 یورو عرضه خواهد شد.

هم‌چنین یک هندست دیگر با نام نوکیا 2 توانسته است گواهی رگولاتوری روسیه را دریافت کند. این گوشی دو سیم‌کارته بوده و با شماره مدل TA-1029 عرضه می‌شود. انتظار می‌رود معرفی و عرضه این اسمارت‌فون در ماه نوامبر انجام پذیرد، هرچند هنوز هیچ اطلاعی از قیمت آن در دسترس نیست.

Nokia 2

4 در مورد “یک تصویر جدید از نوکیا 9 منتشر شد و نوکیا 2 تاییدیه رگولاتوری روسیه را دریافت کرد”

  1. به نظرم خریدش اشتباهه چون اصلا معلوم نیست پشتیبانی کنه بعدها ازش یا نه ..همه که اپل نمیشن تا چندسال جدیدترین اپدیت هابرای گوشی هاش بزنه

  2. نوکیا برندیه که قبلا شاخ بودن گوشی هاشو نشون داده
    1100 رو یادتونه؟ پر فروش ترین گوشی شده و هست
    توی این چند سالم مایکروسافت خراب کرد وگرنه نوکیا
    گوشس هاش حرف نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH