ریزر فون

گوشی هوشمند ریزر با 8 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی شد

ریزر به‌صورت رسمی وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شد. این شرکت که در ماه ژانویه کمپانی Nextbit را خریداری کرده بود، از گوشی ریزر فون رونمایی کرد. در طراحی این دستگاه، می‌توان روح محصولات Nextbit را مشاهده کرد.

ریزر فون بدنه‌ای آلومینیومی داشته و از DAC و اسپیکرهای استریو مجهز به Dolby Atoms بهره می‌برد. متاسفانه در این محصول شاهد عدم استفاده از جک 3.5 میلی‌متری صدا هستیم و ریزر فون تنها مجهز به یک پورت USB-C است.

نمایشگر 5.7 اینچی با تکنولوژی IGZO LCD آن دارای رزولوشن QHD بوده و از رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. ریزر فون دارای تکنولوژی رفرش تطبیقی بوده که پردازنده گرافیکی و نمایشگر را همگام‌سازی می‌کند، این فناوری با همکاری کوالکام توسعه یافته است.

در بخش مشخصات فنی همانند بسیاری از پرچم‌داران موجود در بازار، از پردازنده اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. دوربین اصلی دوگانه ریزر فون دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.7 و سنسوری 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.6 بوده و از یک فلش دوگانه نیز بهره می‌برد. برای بخش سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 درنظر گرفته شده است.

سنسور اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1.1 در آن استفاده شده که در سه ماهه اول سال آینده به اوریو به‌روزرسانی می‌شود. حافظه داخلی 64 گیگابایتی با امکان افزودن کارت حافظه و باتری 4000 میلی‌آمپری سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند. به علت بهره بردن از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام موسوم به +QuickCharge 4.0، شارژ این باتری در طی یک ساعت به 85 درصد می‌رسد.

ریزر فون ابعادی برابر با 158.5 در 77.7 در 8 میلی‌متر داشته و وزنی برابر با 197 گرم دارد. فروش نسخه آنلاک آن از تاریخ 17 نوامبر با قیمت 699 دلار از طریق فروشگاه آنلاین ریزر آغاز می‌شود.

10 در مورد “گوشی هوشمند ریزر با 8 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی شد”

  1. تو میان رده شاید نشه ولی من خودم bullyرو دارم رویz5بازی میکنم.چه دلیلی داره این گوشی رو بگیرم وقتی انحصاری نداره؟

  2. موبایل گیمینگ فقط یه اسم اضافه رو یدک میکشه و هیچ مزیت خاصی رو عملا تو زمینه گیمینگ اضافه نمیتونه کنه

  3. ین گوشی از لحاظ سخت افزاری در برابر سایر گوشی های اندروید واقعاً در رده گیمینگ حساب میشه و صرفاً اسم یدک کشیدن نیست.
    شما ببینید Galaxy S8 Plus هم که پرچمدار سامسونگه 4 گیگ RAM داره اما این 8 گیگ RAM داره!!
    بعد Refresh Rate صفحه نمایش این گوشی که 120 هرتز هستش رو تو هیچ یک از پرچم دار ها نمی بینید.
    البته رفرش ریت 120 هرتز معمولاً برای پخش محتوای 3D استفاده میشه اما نمی دونم این گوشی آیا امکان پخش محتوای 3D داره یا نه با توجه به دوربین دوگانه به نظرم می تونست حتی 3D ضبط هم کنه اما باید ببینم کارکرد رفرش ریت 120 هرتز به نظر ریزر چی می تونه باشه.

    بعدش درباره بازی هم الان خدایی بازی های بزرگی مثل GTA SA و… هم برای اندروید هست که معمولاً از PC بهش پورت شدن خب اون بازی ها رو دیگه تو گوشی میان رده که ادعا میکنید همه بازی ها رو میاره نمی تونید بازی کنید.
    تازه گیمر های پیشرفته اندروید صرفاً به تاچ اکتفا نمیکنن و حداقل گیم پد های خوب مخصوص اندروید هم دارن ولی خب از نظر منم گیمینگ اندروید حداقل تو ایران ارزشی نداره.

  4. منم که نگفتم چیپست متفاوته گفتم که کلاک هسته پردازشی (سرعت هسته ها) رو هرتز بیشتری تنظیم شده

  5. اتفاقاً سامسونگ Galaxy Note 8 هم از همین پردازنده Snapdragon 835 استفاده میکنه و تفاوتی نداره فقط تو بعضی کشور ها مثل ما از Exynos 8895 به جای Snapdragon 835 استفاده میکنه که اونم در همون حده.

  6. حتی گلگسی نوت 8 هم کلاک هسته ی پردازشیش از این بالاتره،نمیدونم چجوری به این میگن گیمینگ.
    درضمن به لحاظ قابلیتی هم هیچی نداره حتی سنسور اثر انگشت…
    ایسوس یکسال قبل این ASUS Zenfone AR رو معرفی کرد که 8GB رم داشت و کلاک هشت هسته پردازشیش سرسام آور بود.

  7. اشکان موسوی

    بهتر از اینا میتونست گوشی گیمینگ بسازه با تجهیزات بهتر مثل گیم پد و بقیه چیزا که واقعا بشه روش اسم گیمینگ گذاشت

  8. کاری که این میکنه بقیه گوشی ها هم میکنن طوری میگن گیمینگ انگار بازی های اندروید خیلی خوبن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH