دوربین گوشی آی‌فون X در تست DxOMark امتیاز 97 را کسب کرد

امروزه ثبت تصاویر خارق‌العاده به کمک دوربین گجت‌ها امری شناخته شده است و گوشی آی‌فون X نیز همین راه و رسم را ادامه می‌دهد. براساس بررسی جدیدی که توسط DxOMark بر روی دوربین گوشی این دستگاه صورت گرفته، این وب‌سایت به دوربین اسمارت‌فون مذکور امتیاز 97 را اختصاص داده است. این امتیاز، دوربین آی‌فون X را به عنوان دومین دوربین برتر گوشی‌های هوشمند تا زمان تنظیم این گزارش قرار می‌دهد. رتبه اول در لیست DxOMark را پیکسل 2 تصاحب کرده است.

آی‌فون X
امتیاز 97 به دو آیتم مجزای عکس و ویدیو تفکیک می‌شود که در بخش عکس‌برداری، گوشی آی‌فون X حائز نمره 101 شد، در حالی‌که در قسمت ویدیو امتیاز 89 را کسب کرد.
براساس ارزیابی DxOMark، به‌نظر می‌رسد یکی از زمینه‌های برتری دوربین آی‌فون X، تنظیم نمایش رنگ‌ها با روشنایی و کنتراست مناسب در حالت عکس‌برداری و در ادامه فوکوس اتوماتیک است. چنین موضوعی را نمی‌توان در مورد قابلیت‌های ویدیویی گوشی آی‌فون X اظهار کرد که البته مسئله حادی نیست و تنها مایل به مشاهده این قابلیت در مد ضبط ویدیویی نیز بودیم.

همچنین مطابق بررسی‌های DxOMark، برای تصاویر پرتره، لنز تله فوتو بهبود یافته حتی در فضاهای مسقف نیز نتایج شگرفی را ارائه می‌کند و شبیه‌سازی بوکه نیز مات‌شدگی‌های طبیعی و لذت‌بخش پس‌زمینه را ایجاد خواهد کرد. در فضاهای آزاد غیر مسقف، با محدوده دینامیکی بالا، تصاویر آسمان، چشم‌نواز و سطح جزئیات تصویر مناسب است و رنگ‌ها با ظاهری گیرا پردازش می‌شوند.

10 در مورد “دوربین گوشی آی‌فون X در تست DxOMark امتیاز 97 را کسب کرد”

  1. سلام

    نمیدوونم dxo یهو از کجا پیداش شده و روی چه حساب نمره میده
    برید یه سر تو سایتش خندتون میگیره از وضع نمره دادن ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH