گلکسی S9

سامسونگ تولید انبوه گلکسی S9 را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد

براساس ادعای نشریات در کره جنوبی، کمپانی سامسونگ برنامه‌های خود را برای تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر کنار گذاشته و این شرکت در حال نهایی‌سازی مشخصات نسل بعدی پرچمدار خود است. همچنین این منبع بیان می‌کند که تولید انبوه گوشی گلکسی S9 و S9 پلاس از ماه دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد.

با وجود این‌که چندی پیش، به‌خاطر وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی این دستگاه، شایعاتی درباره به‌کارگیری اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش منتشر شده بود، اما طبق این گزارش هردو پرچمدار بعدی سری S سامسونگ همانند نسل پیشین به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه مجهز خواهند شد.

گفتنی است که طبق اطلاعات منتشر شده از سوی نشریات، تولید آزمایشی گلکسی S9 و S9 پلاس از ماه قبل شروع شده و کمپانی سازنده در مرحله نهایی‌سازی مشخصات این دو دستگاه قبل از تولید انبوه قرار دارد.

سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای یکپارچه کردن اسکنر اثر انگشت با نمایشگر اسمارت‌فون‌های پرچمدار خود انجام داده ولی به‌نظر می‌رسد این ایده به دلیل مشکلات تکنولوژیکی موجود، فعلا کنار گذاشته شده است. باید افزود که با توجه به این‌که نسبت صفحه نمایش به بدنه در نسل جدید گوشی‌های هوشمند به طرز چشم‌گیری افزایش یافته، این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی همواره در حال تلاش برای یافتن محلی مناسب به‌منظور قرارگیری سنسور اثر انگشت است.

گلکسی S9

همچنین پیش‌بینی شده بود که فناوری مورد بحث در فبلت گلکسی نوت 8 مورد استفاده قرار بگیرد اما با منتفی شدن این موضوع، حدس و گمان‌هایی درباره وجود این تکنولوژی در گوشی گلکسی نوت 9 بیان شده که در حال حاضر با اسم رمز “Crown” در دست توسعه است.

حتی اگر سامسونگ موفق نشود در گوشی گلکسی S9 از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر استفاده کند، بعید به‌نظر می‌رسد که کمپانی مذکور این قابلیت را به‌طور کامل از محصولات خود حذف نماید، زیرا اکنون که اپل از فناوری جدید تشخیص چهره Face ID بهره می‌برد، ویژگی یاد شده می‌تواند به‌عنوان وجه تمایزی دیگر در اسمارت‌فون‌های این کمپانی وجود داشته باشد.

9 در مورد “سامسونگ تولید انبوه گلکسی S9 را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد”

  1. سید نادر بختیاری

    سلام . دوستان لطفا در مورد گوشی آریا ۱ محصول glx اگر اطلاعاتی دارید به اشتراک بگذارید . ممنونم.

  2. مطمعنم سامسونگ برای رقابت با پرچمداری جدید دیگر شرکت ها یه گوشی همه چی تموم میزنه تا روی همشون رو کم کنه
    مثل اس8

  3. سامسونگ خیلی زود زمین میخوره ، مخصوصا اس ۹ ، فروش ایفون ۱۰ بخاطر قیمت بالاش و محدود بودن عرضه به درازای زیادی خواهد انجامید ، اس ۹ هم مطئنا هیچ تغییر خاصی نداره ، بهتره بجای رقابت‌با ایفون محصول بهتری ارائه کنه که توانایی رقابت داشته باشه

  4. من ۹ ساله ک اندروید دارم چند سال اخیر هم فلگ شیپ داشتم اما کاملا ب این نتیجه سیدم اندروید بدرد نمیخوره اصلا بهینه نیست و خیلی زود کند میشه الانم اس ۷ اج دارم فقط ب خاطر باطریشه که راضیم ازش و قطعا اگر بتونم ایفون ۱۰ رو میخرم و خودمو بیمه میکنم حد اقل در مقابل کند شدن..در مورد تمام محدودیت هاش هم میشه با جیل بریک کردن ازاد شد

  5. اول سال بود که کلک تبلیغات سامسونگ رو خوردم و آیفونمو فروختم و یه اس ۸پلاس خریدم
    از حق نگذریم دوربین خوبی داره و با توجه به حرفه خودم توستم عکسای جالبی باهاش بگیرم
    اما…
    اما فوق العاده بد دسته و برعکس ios که همه قسمتهاش مهندسی شدس این گوشی اصلا این حس رو منتقل نمیکنه و کیفیت ساختش مثل آیفون نیست و فوق العاده خش پذیره از طرفی هم خدمات سامسونگ ایران افتضاحه یعنی فقط فروختن گوشی رو بلدن.تو بحث آپدیت هم که پشتیبانی این گوشی فقط دو ساله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH