تمامی موجودی آی‌فون X در کمتر از 3 دقیقه در کره جنوبی به فروش رسید

با توجه به برچسب قیمتی 999 دلاری آی‌فون X، نگرانی‌هایی بابت فروش این محصول وجود داشت؛ چراکه قیمت اعلام شده برای بسیاری از مشتریان مناسب نبود، اما تا به این جای کار اپل نگرانی چندانی در این مورد نداشته است. براساس گزارش فروشگاه SK Telecom کره جنوبی، طی پیش فروش آی‌فون X، تمامی دستگاه‌های موجود در کمتر از 3 دقیقه به فروش رسیده‌اند. برای روشن‌تر شدن موضوع باید گفت سال قبل و در پیش‌فروش آی‌فون 7، تمامی موجودی این محصول در کمتر از بیست دقیقه به فروش رسید و با وجود این‌که بیست دقیقه زمانی کاملا شگفت انگیز به‌نظر می‌رسد، 3 دقیقه این رکورد را شکست‌ناپذیر کرده است.

آی‌فون X

فهمیدن این نکته که قیمت نسخه 64 گیگابایتی آی‌فون X در کره جنوبی با قیمتی معادل 1237 دلار حتی گران‌تر از قیمت آن در دیگر مناطق جهان است، موجب تعجب بیشتر می‌شود. البته آمار دقیقی از میزان فروش این فروشگاه منتشر نشده است، اما ظاهرا تعداد دستگاه‌های موجود حدود 150 هزار بوده است.

این گزارش‌ها را می‌توان در راستای گزارشی دانست که ادعا کرده بود در سه روز اول حدود 9 تا 12 میلیون آی‌فون X به فروش رسیده است. ظاهرا اپل مشکلات تولید پرچم‌دار خود را نیز حل کرده و زمان تحویل این محصول در مناطق مختلف دنیا به 2 تا 3 هفته بهبود یافته است.

5 در مورد “تمامی موجودی آی‌فون X در کمتر از 3 دقیقه در کره جنوبی به فروش رسید”

  1. اشکان موسوی

    سامسونگ به اون خوبی تو کشور خودشون تولید میشه نمیخرن میرن ایفون گرون میخرن..واقعا اینا خل نیستن.!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH