گوشی تاشوی W2018 سامسونگ

گوشی تاشوی W2018 سامسونگ رسما معرفی شد

از ده سال پیش تاکنون کمپانی سامسونگ سری W از اسمارت‌فون‌های خود را به‌منظور کمک به صندوق خیریه در چین معرفی کرده است. گوشی تاشوی W2018 سامسونگ با دو صفحه نمایش و طراحی ویژه معرفی شده و با خصوصیات یک پرچم‌دار به عنوان دهمین عضو این خانواده  شناخته می‌شود.

در بخش طراحی گوشی تاشوی W2018 سامسونگ از ترکیب فلز و شیشه استفاده شده و در دو رنگ طلایی و پلاتینیومی عرضه می‌شود. طول و عرض این گوشی 132.2 و 63.2 میلی‌متر است. به دلیل ضخامت 15.9 میلی‌متری این اسمارت‌فون، وزن آن به 247 گرم می‌رسد. پنل پشتی W2018 از محافظ گوریلاگلس بهره برده و دو لولای آن از جنس فلز روی است. به‌علاوه، این گوشی دارای یک D-pad و یک صفحه کلید عددی برای ناوبری است.

در پنل جلویی W2018 یک صفحه نمایش 4.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس وجود دارد که توسط شیشه گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. نمایشگر درونی نیز از همین مشخصات برخوردار بوده و تراشه اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم در آن انجام وظیفه خواهد کرد. ضمن آن‌که سامسونگ گوشی تاشوی خود را در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی عرضه می‌کند.

سامسونگ توانایی‌های خود را در بخش دوربین به رخ حریفان کشیده و برای نخستین بار از دوربینی 12 مگاپیکسلی با  گشودگی دیافراگم f/1.5 استفاده کرده است. این دوربین از تثبیت کننده اپتیکال تصویر بهره برده و زمانی‌که نور محیط به هر دلیلی زیاد باشد با سوئیچ به دیافراگم f/2.4 شرایط را برای تصویربرداری بهتر فراهم می‌کند. با وجود دیافراگم f/1.5 دوربین اصلی، کاربران شاهد ثبت تصاویر خیره‌کننده‌ای خواهند بود.

حسگر اثر انگشت در بخش پشتی و بسیار نزدیک به دوربین اصلی قرار گرفته است. به‌علاوه، سامسونگ گوشی W2018 را به دکمه بیکسبی مجهز کرده تا وظیفه فراخوانی این دستیار صوتی را انجام دهد. باتری 2300 میلی‌آمپری، پورت یواس‌بی نوع C و اندروید نوقا 7.1.1 را به این مشخصات اضافه کنید.

خریداران این اسمارت‌فون از سرویس‌های بسیار خوبی بهره‌مند می‌شوند. سامسونگ خدمات حفاظتی منحصر به‌فردی را در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار در کنار خدماتی چون تعمیر رایگان نرم‌افزار، پاک‌سازی و ضد عفونی‌کردن رایگان گوشی، تعویض صفحه نمایش با قیمتی بسیار پایین و خط تلفن‌های انحصاری برای اعضای VIP فراهم می‌آورد. گوشی تاشوی W2018 سامسونگ از طریق مخابرات چین عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نشده که البته با توجه به طراحی خاص و مشخصات آن به‌نظر می‌رسد که با قیمتی بالا عرضه شود.

7 در مورد “گوشی تاشوی W2018 سامسونگ رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH