منتظر شیائومی ردمی نوت 5 نباشید: شیائومی ردمی 5 پلاس جانشین آن محسوب می‌شود

روز 7 دسامبر بود که شیائومی از گوشی‌های جدید سری ردمی 5 رونمایی کرد. بسیاری از کاربران خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 5 را انتخاب کردند و منتظر خرید آن ماندند، اما ظاهرا از قافله عقب بوده‌اند؛ زیرا گفته شده که گوشی ردمی 5 پلاس در واقع همان چیزی است که کاربران در خیال خود با نام نوت 5 انتظارش را می‌کشیدند.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد جانشین گوشی پرطرفدار شیائومی نوت 4 هم‌اکنون در بازار موجود بوده اما با عنوانی متفاوت از آن‌چه تصورش می‌شد. ظاهرا قرار نیست هیچ دیوایسی با نام ردمی نوت 5 تولید شود. به نقل از یکی از مدیران ارشد در انجمن MIUI، ظاهرا گوشی ردمی 5 پلاس تنها گزینه شیائومی در بین گوشی‌های با نمایشگر بزرگ و مقرون به‌صرفه‌ است. به گفته کاربر mitch002، شیائومی در حال حاضر سربرگ نوت را از روی محصولاتش برداشته است. با این‌حال این گفته‌ها رسما تایید نشده و کمپانی مذکور هیچ واکنشی در این‌باره از خود نشان نداده است.

گوشی شیائومی ردمی 5 پلاس از تراشه اسنپدراگون 625 در کنار 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. نمایشگر این دستگاه نسبت تصویر 18 به 9 داشته و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن به یک فلاش LED مجهز شده؛ این در حالی بوده که دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. در حال حاضر این هندست تنها در کشور چین موجود بوده و قیمت آن بین 150 تا  195 دلار است. با این‌حال انتظار می‌رود ظرف روزهای آینده شاهد حضور آن در دیگر بازارها نیز باشیم.

6 در مورد “منتظر شیائومی ردمی نوت 5 نباشید: شیائومی ردمی 5 پلاس جانشین آن محسوب می‌شود”

  1. راجع به هواوی هم تا همین 2-3 سال پیش همین حرفارو میزدن .. پشتیبانی نداره .. بدرد نمیخوره .. اما حالا معلوم شده ک هواوی به کجا رسیده .. راستش ایران خوردو!!!! و سایوا!!! هم پشتیبانی دارن??????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH