سامسونگ قصد دارد سهم خود را در بازار پردازنده‌ها سه برابر کند!

سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2018 به صورت رسمی رونمایی شد

پس از رویت گوشی گلکسی J7 پرایم 2018 در بنچ‌مارک گیک‌بنچ مشخص بود که زمان رونمایی از این میان‌رده نزدیک است. سامسونگ نیز بیش از این ما را منتظر نگذاشته و جدیدترین عضو از سری J را در هند معرفی کرد که برای کسانی که خرید اینترنتی انجام می‌دهند بسیار مناسب بوده و سخت‌افزارش مناسب میان‌رده‌های سامسونگ است.

کره‌ای‌ها این دیوایس را به یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز کردند. همان‌گونه که شاید انتظارش را داشتیم این مدل از صفحه‌ نمایش اینفینیتی دیسپلی بی‌بهره بوده و با همان طراحی سابق تولید شده است. سامسونگ در گلکسی J7 پرایم 2018 از تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 استفاده کرده که حداکثر فرکانس آن به 1.6 گیگاهرتز می‌رسد. واحد پردازش گرافیکی این تراشه نیز Mali-T830 MP1 تعیین شده است.

هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه رزولوشن 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9 دارند. سامسونگ این عضو جدید را در دو نسخه مختلف عرضه خواهد کرد. نسخه پایه از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است؛ در حالی‌که نسخه قوی‌تر از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سود می‌برد. هر دو مدل دارای درگاه کارت حافظه‌ای با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایتی هستند. انرژی این هندست را یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض در آن حکم‌رانی می‌کند.

از آن‌‌جایی‌ که سامسونگ این گوشی را در هند معرفی کرده و کاربران در این کشور از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار استقبال می‌کنند، اپلیکیشنی با نام سامسونگ‌مال به صورت پیش‌فرض در این میان‌رده نصب شده است. سامسونگ‌مال به کاربران این امکان را می‌دهد که از یک محصول عکس گرفته و در مورد آن و یا دیگر محصولات مشابه اطلاعاتی به‌دست بیاورند که این موضوع برای خریداران فروشگاه‌های اینترنتی مفید واقع خواهد شد.

نسخه گلکسی J7 پرایم 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی قیمتی به ترتیب 203 و 235 دلاری دارند. قرار است از دو روز دیگر فروش این اعضای جدید در رنگ‌های مشکی گرافیتی و طلایی شامپاینی آغاز شود.

6 در مورد “سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2018 به صورت رسمی رونمایی شد”

  1. منم با دوستان دیگه موافقم این کارا سامسونگ یه عیب محسوب میشه
    ولی میشه یه طور دیگه قضیه رو نگاه کرد
    مثلا با این کاراش کسایی گه پول کمتری دارن میتونن بعضی از امکانات پرچمدار هارو داشته باشن

  2. یکی از بدترین استراتژی آی سامسونگ اینه که بعد معرفی پرچمداراش، میاد یه سری گوشی میان رده با زبان طراحی و بعضی امکانات پرچمداراش تولید میکنه، گند میزنه به ابهت پرچمداره. امسال آورد سری A رو شبیه S7 طراحی کرد.
    الانم آورده تو این J7 Pro صفحه رو از راست و چپ بدون حاشیه کرده.

  3. چیپست مدیاتک اشغاله رو هر گوشی دیدین نخرید! باز نسخه پروش خیلی بهتره ولی با اینکه دوربینشون گشودگی دیافراگم اندازه پرچم دار داره یقینا حتی جذب نوری نصف اونا رو هم انتظار نداشته باشین

  4. سامسونگ بعد از انتشار گوشی های پرچمدارش بعضی از ویژگی های خاص مثل صفحه نمایش همیشه روشن و یا اج بود و… رو میاره به میان رده ها که خاص و شکیل بود پرچمدار هاش از بین میره و اینایی که پرچمدار دارن دل سرد میشه از گوشیشوندمثل خودم که s7 edge دارم با دیدن مدل pro واقعا ناراحت شدم که اج هس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH