اختراعات جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی J8 2018 در بنچمارک‌ها ظاهر شد

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که با تغییری کوچک در نحوه نام‌گذاری اسمارت‌فون‌های خود، انسجامی را در اسامی تولیدی‌اش ایجاد کند. ابتدا سری نوت و پس از آن سری A بودند که روند نام‌گذاریشان منطبق با نام‌‌گذاری سری S انجام شد.

حال سامسونگ این انسجام را به سری J هم سرایت داده؛ جایی‌که اخیرا اسمارت‌فونی از سامسونگ با شماره مدل SM-J720F در بنچمارک‌های گیک‌بنچ و GFXBench ظاهر شده است. این دیوایس احتمالا گلکسی J8 2018 نام خواهد گرفت.

یکی مشخصات این گجت در دو بنچمارک فوق تراشه جدید و هشت هسته‌ای اگزینوس 7885 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز محسوب می‌شود. البته برای تست در این بنچمارک‌ها چنین فرکانسی اعمال شده و بعید است که فرکانس نهایی این تراشه همین مقدار باشد.

حتما می‌دانید که این تراشه در گلکسی A8 2018 مورد استفاده قرار گرفت و هسته‌های قدرتمند آن 2.2 گیگاهرتز سرعت دارد. پردازنده گرافیکی این تراشه Mali G-71 بوده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 720 پیکسل برای گلکسی J8 2018 انتخاب شده که با همان شیوه سابق طراحی شده است. دوربین اصلی رزولوشن 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد. این دوربین‌ها از توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی برخوردارند.

نکته جالب، تجهیز این میان‌رده به اندروید 8 اوریو است. اگر سامسونگ این گوشی را پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل یعنی حدود یک ماه دیگر معرفی کند، گلکسی J8 2018 با ربودن گوی سبقت از بزرگانی چون گلکسی S9 به اولین اسمارت‌فون سامسونگ تبدیل خواهد شد که از اندروید اوریو بهره‌مند است.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی J8 2018 در بنچمارک‌ها ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH