هواوی آنر 7C با دوربین دوگانه و اسنپدراگون 450 رسما معرفی شد

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام امروز گوشی هواوی آنر 7C رسما معرفی شد. محصولی که چند روزی مهمان محافل خبری بوده و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده بود. میان‌رده‌ای شایسته که با قابلیت‌های جذابش شما را از پرداخت هرگونه هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند.

این دیوایس از یک نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل برخوردار است که نسبت تصویر متداول 18 به 9 را یدک می‌کشد. به علاوه، یک شیشه 2.5 بعدی نیز روی این پنل کشیده شده است. علاوه بر حسگر اثر انگشتی که در قاب پشتی تعبیه شده، هواوی از استراتژی اخیر سامسونگ در گوشی‌های گلکسی A8 2018 استفاده کرده و بدون استفاده از هرگونه سنسور اضافه، دیوایسش را به قابلیت تشخیص چهره مجهز کرده است.

آنر دو نسخه با ظرفیت‌های مختلف برای این گوشی در نظر گرفته است. نسخه پایه از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده اما نسخه دوم به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابابت حافظه داخلی مجهز شده است. البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه می‌توان فضای ذخیره‌سازی این هندست را به میزان زیادی افزایش داد. ضمن آن‌که تراشه جدید و 14 نانومتری اسنپدراگون 450 که از هشت هسته 1.8 گیگاهرتزی بهره‌مند است، به عنوان مغز متفکر آنر 7C فعالیت خواهد کرد.

استفاده از دوربین دوگانه که این روزها به یک استاندارد برای اسمارت‌فون‌ها تبدیل شده، در این میان‌رده نیز به‌کار گرفته شده است. دوربین دوگانه گوشی آنر 7C از یک لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق‌سنجی تشکیل شده است. دوربین سلفی این گجت نیز نمونه‌ای با رزولوشن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه می‌توانند به صورت نرم‌افزاری حالت عکس‌برداری پرتره را برای کاربر فراهم کنند.

این اسمارت‌فون از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی کرده و اندروید 8 اوریو با رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.0 از ابتدا در آن فعالیت می‌کند. فروش این محصول از فردا در چین آغاز شده و قیمت نسخه 32 و 64 گیگابایتی آن به ترتیب 115 و 166 یورو تعیین شده است. در پایان باید اشاره کنیم که آنر 7C در رنگ‌های آبی، طلایی، مشکی و قرمز به فروش خواهد رسید.

3 در مورد “هواوی آنر 7C با دوربین دوگانه و اسنپدراگون 450 رسما معرفی شد”

  1. عرفان مهرویی

    طراحی های خسته کننده و اکثرا تکراری ! چیزی که کلا هواوی انگار داره توش متخصص میشه. طراحی بی نظیر و خلاقانه رو فقط برندی مثل ال جی داره که محصولاتش هر کدوم یه خلاقیت خوب توشون هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH