تولید آی‌فون X در سه‌ماهه دوم سال 2018 کمتر از انتظارات خواهد بود

کم‌کم به پایان سه‌ماهه نخست سال 2018 نزدیک می‌شویم و بازار آمارها در مورد میزان تولید آی‌فون X به اوج خود رسیده است. علی‌رغم آن‌که پیش‌بینی‌های قبلی درمورد میزان تولید این پرچمدار در سه‌ماهه نخست امسال درست بوده است، تحلیگران انتظار دارند که تولید آی‌فون X در سه‌ماهه دوم سال 2018 کمتر از انتظارات باشد.

آی‌فون 10

تحلیلگری به نام Cowen تخمین زده بود که میزان تولید گوشی آی‌فون X در سه‌ماهه نخست امسال 52.5 میلیون خواهد بود. اکنون این کمپانی رقم 53 میلیون را برای این پارامتر ذکر کرده که نشان می‌دهد آمارهای فعلی به پیش‌بینی‌های قبلی نزدیک بوده است. با این حال Cowen رقم مربوط به سه‌ماهه دوم را کاهش داده و آن را از رقم 13 تا 16 میلیون دستگاه که ماه گذشته اعلام کرده بود، به 9 میلیون واحد کاهش داده است. تحلیلگر دیگری به نام J.P. Morgan نیز ارقام قبلی خود را کاهش داده و همانند Cowen پیش‌بینی کرده که تولید آی‌فون X در سه‌ماهه دوم سال 2018 کمتر از انتظارات باشد.

در خبرهای گذشته شنیدیم که اپل برای آی‌فون‌های سال 2018 خود دو مدل 5.8 و 6.5 اینچی با نمایشگر اولد و یک مدل 6 اینچی با نمایشگر LCD در نظر خواهد گرفت. تحلیلگران معتقدند که اپل چیزی بین 100 تا 120 میلیون واحد از نسخه‌های 5.8 و 6.5 اینچی را به فروش خواهد رساند. آن‌ها پیش‌بینی کردند که فروش نسخه 6 اینچی به تنهایی چیزی حدود 75 تا 85 میلیون دستگاه باشد.

5 در مورد “تولید آی‌فون X در سه‌ماهه دوم سال 2018 کمتر از انتظارات خواهد بود”

  1. بنظر من شکست بزرگی برای اپل بود
    چون اپل سابقه خوبی در تولید گوشی های هوشمند داشت
    با تولید این گوشی یه جورایی خودشو زیر سوال برد

  2. ایفون ایکس اصلا طرح موفقی نبود مخصوصا اون برش بالای صفحه نمایش که واقعا ایده مسخره ای بود

    1. پس چرا همه از این ایده مسخره کپی می زنند قشنگ معلومه تا حالا آیفون دستت نگرفتی چون پولش نداشتی پس معلومه بیای اینجا این و بگی

      1. مهدی حاجیان

        چون احمق هستن کی دیدی تا حالا از این حاشیه بالای صفحه راضی باشه؟
        به من ایفون مفتی هم بدن دستم نمیگرم عمو جون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH